Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weet iemand de bomb shop te zitten in san andreas je moet er naar een in san fiero om die fabriek op te blazen maar ik weet niet meer waar die is

je wee we voor die auto bom

Bewerkt: door Mathiz
Geplaatst:
Er zit een bomb shop in LS, kijk maar op je kaart, daar staat hij op.

dat is het probleem die ben ik kwijt :(

okay bedankt ;)

mar kun je die ene in san fiero nog gebruiken of was die aleen voor die missie

Bewerkt: door Mathiz
Geplaatst:

een bomb shop in SF? dat kan ik me niet herinneren en hij staat ook niet op de map dus zal hij wel alleen voor die missie geweest zijn :o

Geplaatst:

wist je dat ik de perfecte vervanger heb voor de kaart ,je hoeft alleen tijdens het spelen op start en kruisje klikken ... :o ;):D

Geplaatst:
wist je dat ik de perfecte vervanger heb voor de kaart ,je hoeft alleen tijdens het spelen op start en kruisje klikken ... :o ;):D

Dat klopt, maar daar staat niet de bomshop op :puh: Die staat wel op de kaart die bij 't spel inbegrepen zat ;)

Geplaatst:

oh ja sorry, mischien moet je op een 2handse verkoop site kijken ,mischien hebben ze daar kaarten voor 5 euro liggen... (je wilt niet weten wat ze verkopen) :blink:

oh ja sorry, mischien moet je op een 2handse verkoop site kijken ,mischien hebben ze daar kaarten voor 5 euro liggen... (je wilt niet weten wat ze verkopen) :blink:

Of gewoon goed gaan zoeken, scheelt je weer 5€... <_<

En nu aub niet gaan zeuren over 't feit dat je geld zat hebt enz enz, want daar gaat 't nu niet over.

Bewerkt: door Bobbiescie
Geplaatst:

het antwoord is gegeven ;) maar ik heb gekeken maar er zijn ook sites waar je die map kan downloaden hoor

Geplaatst:

als je op O drukt krijg je de bom acktivate en dan doe je die auto veel een gan en dan acktiveren en renne

• 11 maanden later...
Geplaatst:

Wat is precies je vraag Ronald?

Naja, nog wat informatie over de bombshop. Misschien kan kan je hier een antwoord uit maken voor de toekomstige vraaag.

De bombshop, vind je op het kaartje van BMW. Hij is bijna altijd open en je een bom laten plaatsen kost $500,-. Als je het spel start is hij al open.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...