Jump to content

Cheat

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb deze cheat (L2, rechts, L1, driehoek, rechts, rechts, R1, L1, rechts, L1, L1, L1) uitgeprobeerd op de PS2 en er komt ineens allemaal rook uit huizen enzo. Ik heb gelezen op een ofandere site dat de cheat hell mode heet, kent een van jullie hem? ps. hij staat nietop wikigta

Geplaatst: (bewerkt)

Aan je beschrijving van 'rook uit huizen' krijg ik een vermoeden dat je de riot cheat bedoelt. Je moet niet onder 'riot' zoeken op WikiGTA maar onder 'Voetgangers vallen elkaar aan'. Hiermee activeer je wel de zogenaamde riot cheat.

Let op: Als je de riot cheat activeert voordat je de storyline hebt behaald en je saved je spel zal je het spel niet kunnen voltooien. Meer informatie over Bugs en Glitches in het spel vind je hier.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

NEe, ik heb geken en de cheat is niet hetzelfde als riot, voetgangers vallen je aan en dat soort rel cheats

en wat is dit voor cheat: X, onder, boven, R2, onder, driehoek, L1, driehoek, links

Geplaatst:
...de riot cheat...

Er is ook een cheat die heet: 'Choas mode'. Dat is de code want de Riot Cheat heeft een andere code.

Hier kun je ook andere cheats vinden: >>>KLIKKIE<<<. Is wel Engels maar je moet verder naar beneden scrollen en dan zie je in een lijstje Chaos mode staan.

Dit is de Cheat: Chaos Mode: L2, RIGHT, L1, TRAINGLE, RIGHT, RIGHT, R1, L1, RIGHT, L1, L1, L1

Aan te zien wat je hebt ingevoerd is het de Chaos Mode, die cheat heeft hetzelfde effect als de Riot Cheat maar of de bug in de missie madd dogg ook werkt bij deze cheat.

MVG.

Geplaatst:

Ok, bedankt, maar weten jullie ook wat dit dan voor cheat is? X, onder, boven, R2, onder, driehoek, L1, driehoek, links. Op een of andere site staat dit: rare peds, peds and cars wil rarely appear (car's still spawn)

Geplaatst:
Ok, bedankt, maar weten jullie ook wat dit dan voor cheat is? X, onder, boven, R2, onder, driehoek, L1, driehoek, links. Op een of andere site staat dit: rare peds, peds and cars wil rarely appear (car's still spawn)

Welke site? Dan kan ik even kijken.

Al zelf in de Cheat lijst van WikiGTA.org gevonden: Minder verkeer in de straten X, onder, boven, R2, onder, driehoek, L1, driehoek, links

>>> Door -Matthijs-: Het gebruiken van de modtag is niet toegestaan.<<<

Wat ik eruit opmaak is dat peds (pedistrians, voetgangers) en auto's niet vaak meer zullen verschijnen, maar dat auto's nog wel blijven spawnen (al zal 't minder vaak gebeuren). Dit lijkt me de vertaling.. :puh:

Ik heb zelf geen PS2, dus kan het niet zelf controleren.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Wat ik eruit opmaak is dat peds (pedistrians, voetgangers) en auto's niet vaak meer zullen verschijnen, maar dat auto's nog wel blijven spawnen (al zal 't minder vaak gebeuren). Dit lijkt me de vertaling.. :puh:

Ik heb zelf geen PS2, dus kan het niet zelf controleren.

Op de PC is de Cheat: GHOSTTOWN

je kan ook altijd kijken op klik

in het mideen vindd je de ps2 Cheats

Bewerkt: door RoyBoow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...