Sublime Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 Ik was age of empires 3 aan het spelen toen ik de leider: Ivan The terrible tegen kwam.. Hij was een leider voor rusland. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivan_IV_van_Rusland) De missie Ivan The not so terrible heeft waarschijnlijk een link met Ivan the terrible (misschien een grapje van rockstar games). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 nou gefeliciteerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) nou gefeliciteerd Dit is een easter egg die mischien nog niet eens gevonden is.En jij begint met een domme opmerking . Anyway: Heel mooi gevonden.Dit wist nog zowat niemand . Bewerkt: 10 juli 2008 door robin bbb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbakker Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Deze is ckr al wel gevonden. ik ben m al vaak tegengekomen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) nou gefeliciteerd Dit is een easter egg die mischien nog niet eens gevonden is.En jij begint met een domme duitse opmerking . Anyway: Heel mooi gevonden.Dit wist nog zowat niemand . Duitse opmerking ? tuurlijk weer een vooroordeel P.S. Ik ben niet duits. toch goed gevonden MaiKle Bewerkt: 11 juli 2008 door GreyFox-Smurf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Deze is ckr al wel gevonden. ik ben m al vaak tegengekomen!!! niet zo opscheppen jij.. waarom heb jij niks vertelt dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Deze is ckr al wel gevonden. ik ben m al vaak tegengekomen!!! niet zo opscheppen jij.. waarom heb jij niks vertelt dan?? ik wou net zeggen , andere mensen afkraken alleen omdat jijzelf er niet op bent gekomen is ziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.