Sonny-The-Pilot Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Hee, dit zijn foto's van 2 weken geleden, maar toch wil ik het met jullie delen! Ik hoop dat jullie het een mooie foto vinden. Rates and comments please Bewerkt: 4 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 De achtergrond met die bedrijfswagens is wat lelijk. De planten die links ervoor hangen, zijn wat storend. Het is van boven gefotografeerd, waardoor de auto kleiner lijkt. Over de auto zelf heb ik geen kwaad woord, die is perfect Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 De achtergrond met die bedrijfswagens is wat lelijk. De planten die links ervoor hangen, zijn wat storend. Het is van boven gefotografeerd, waardoor de auto kleiner lijkt.Over de auto zelf heb ik geen kwaad woord, die is perfect Die bedrijfsauto's zijn inderdaad storend. Die takjes heb ik expres zo gedaan. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Zaterdag weer dagje Laren, en heb weer de Gallardo gezien. Nieuwe: Achterkant: Logo: Niet echt geweldig, er stonden veel auto's om heen. More? PM me! Rates and comments? Bewerkt: 7 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
joppie Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Jah, mooie foto's foor! Ik ze nog een spotter op de 2e foto? Uhm, mooie foto's, ernaast stond een Audi zie ik. Ik ha alleen met de laatste met het logo niet zo heel schuin gedaan, verder wel mooie foto;s en een mooie auto, die wil ik wel. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Jah, mooie foto's foor!Ik ze nog een spotter op de 2e foto? Uhm, mooie foto's, ernaast stond een Audi zie ik. Ik ha alleen met de laatste met het logo niet zo heel schuin gedaan, verder wel mooie foto;s en een mooie auto, die wil ik wel. Ja, dat is Jordy. Hij spot ook, met een vriend van hem. En daarnaast stond inderdaad een auto, Audi A4 Avant. Die foto van het Lamborghini logo heb ik expres schuin genomen, anders zie je je zelf in de weerspiegeling. Bedankt dat je het mooie foto's vindt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.