Jump to content

Ga je mee naar mijn stulpje?


KrAzE

Recommended Posts

Negen kansen op tien val ik jullie alleen maar lastig met deze vraag, maar ik probeer het toch maar...

Weet er iemand of je je liefje mee kan nemen naar je safehouse op een date? :? In plaats van te gaan eten, drinken, sporten...? Zou wel tof zijn denk ik.

Ik had het zelf wel willen uitzoeken, maar voorlopig zit ik met een vakantietaak en kan ik niet spelen.. :duh::N

Link to comment
Delen op andere websites

Negen kansen op tien val ik jullie alleen maar lastig met deze vraag, maar ik probeer het toch maar...

Weet er iemand of je je liefje mee kan nemen naar je safehouse op een date? :? In plaats van te gaan eten, drinken, sporten...? Zou wel tof zijn denk ik.

Ik had het zelf wel willen uitzoeken, maar voorlopig zit ik met een vakantietaak en kan ik niet spelen.. :duh::N

Je kan er wel naar binnen, maar dan moet je toch iets anders gaan doen om het af te ronden, dus ik denk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Negen kansen op tien val ik jullie alleen maar lastig met deze vraag, maar ik probeer het toch maar...

Weet er iemand of je je liefje mee kan nemen naar je safehouse op een date? :? In plaats van te gaan eten, drinken, sporten...? Zou wel tof zijn denk ik.

Ik had het zelf wel willen uitzoeken, maar voorlopig zit ik met een vakantietaak en kan ik niet spelen.. :duh::N

Je kan er wel naar binnen, maar dan moet je toch iets anders gaan doen om het af te ronden, dus ik denk niet.

Oké, bedankt voor de info! :tu:^_^:D

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt Inderdaad met je vriendin het huis betreden, alleen kun je er helaas niets doen.

Behalve bij het Savehouse wat van Playboy X was, daar kun je poolen met vrienden.

Weer een minpuntje aan GTA IV. Het zou leuk zijn geweest als deze optie er was. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou dan ook wel grappig zijn mocht je in je eigen savehouse seks kunnen hebben met je vriendin ipv naar haar huis te gaan. :D

is denk ik niet mogelijk maar ik heb wel eens een screenshot gezien waar niko met een vriendin of hoer op bed zat

post-80428-1215186160_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou dan ook wel grappig zijn mocht je in je eigen savehouse seks kunnen hebben met je vriendin ipv naar haar huis te gaan. :D

is denk ik niet mogelijk maar ik heb wel eens een screenshot gezien waar niko met een vriendin of hoer op bed zat

Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen, een hoer oppikken en naar een appartement rijden. Kijken wat er gebeurt. Die screen kende ik nog niet, maar hij ziet er wel heel echt uit. Mocht dit nep zijn, dan is de maker van deze screen echt een grafische god! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou dan ook wel grappig zijn mocht je in je eigen savehouse seks kunnen hebben met je vriendin ipv naar haar huis te gaan. :D

is denk ik niet mogelijk maar ik heb wel eens een screenshot gezien waar niko met een vriendin of hoer op bed zat

Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen, een hoer oppikken en naar een appartement rijden. Kijken wat er gebeurt. Die screen kende ik nog niet, maar hij ziet er wel heel echt uit. Mocht dit nep zijn, dan is de maker van deze screen echt een grafische god! :Y

kan garanderen dat hij niet nep is komt gewoon van de officiele gta4 site

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou dan ook wel grappig zijn mocht je in je eigen savehouse seks kunnen hebben met je vriendin ipv naar haar huis te gaan. :D

is denk ik niet mogelijk maar ik heb wel eens een screenshot gezien waar niko met een vriendin of hoer op bed zat

dat lijkt wel op het de savehouse in alderny

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou dan ook wel grappig zijn mocht je in je eigen savehouse seks kunnen hebben met je vriendin ipv naar haar huis te gaan. :D

is denk ik niet mogelijk maar ik heb wel eens een screenshot gezien waar niko met een vriendin of hoer op bed zat

dat lijkt wel op het de savehouse in alderny

Is het ook.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurde even voordat ik een hoer tegenkwam, toen ben ik met haar helemaal naar Alderney gereisd omdat het huis op de foto ook Alderney is. Toen ik uitstapte zei ze echter: `I know your type. You just only want to fuck your mother!' en ging ze niet mee naar binnen. Dát had ze dus beter niet kunnen doen... :@ Navertellen doet ze het niet meer en m'n verspilde tijd krijg ik dus ook niet meer terug... :puh: Jullie hoeven het dus niet meer te proberen, want dat werkt niet. Misschien was het gepland, maar is het een zoveelste geschrapte functie. Iets wat ze wel laten zien, maar wat niet werkt. :kots:

EDIT: Vreselijke taalfout bijgewerkt... :$

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...