Jump to content

ps3 aansluiten met je pc


samin00

Recommended Posts

hee iedereen :cya:

ik heb ergens gelezen dat je je ps3 met je pc kan aansluiten maar nu ik heb een paar vraagjes daarover.

1.kan je bijvoorbeeld films doawnloaden en dan op je harde schijf zetten zoja ik heb geen limewire en om de een of ander manier kar ik limewire ook niet meer downloaden dus als dat kan wil iemand een link sturen van een site waar je films kan downloaden?

2.kan je dan ook bijvoorbeeld gta 4 op je beeldscherm spelen?

3.wat kan je nog meer als je je ps3 aansluit op de ps3?

als iemand alle3 de vragen kan beantwoorden zou ik erg blij zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Je kan van je pc een mediaserver maken, waarna je films en muziek kan streamen via de ps3 naar je televisie.

Misschien dat het ook via bluetooth kan, maar dat weet ik niet.

1. Een link om films te downloaden is er niet, die zal snel uit de lucht worden gehaald door bedrijven die dit downloaden tegen gaan. Als je wilt downloaden moet je de duistere hoekjes van internet in om goede plekken te vinden.

2. Je kan gta niet via je ps3 via je computer op je beeldscherm spelen. Wat je wel kunt doen is een hdmi naar dvi kabel zoeken en dan je ps3 direct aan je beeldscherm koppelen. (nooit geprobeerd, wil ik ooit nog wel eens doen)

3. Niets, het is alleen de bedoeling dat je muziek en films download van je pc en die meteen laat zien. Dus niet opslaan op de hardeschijf.

Je harde schijf van ps3 moet je vullen met een usb stickie als je dat wilt.

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

hee iedereen :cya:

ik heb ergens gelezen dat je je ps3 met je pc kan aansluiten maar nu ik heb een paar vraagjes daarover.

1.kan je bijvoorbeeld films doawnloaden en dan op je harde schijf zetten zoja ik heb geen limewire en om de een of ander manier kar ik limewire ook niet meer downloaden dus als dat kan wil iemand een link sturen van een site waar je films kan downloaden?

Films illegaal downloaden mag niet, en er hulp bij geven is dus ook verboden, zo ook op dit forum.

@vinnie1234: Oh, wist ik niet :(

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen PS3 expert, want ik heb een 360. Maar misschien kan ik je helpen.

1. Het zal vast wel kunnen, ik weet niet of het met de PS3 kan, maar met mijn 360 kan ik als ik verbinding maak met mijn PC, muziek, video's en plaatjes afspelen. Ik verwacht dat dit ook met de PS3 kan.

En om Films te downloaden kan je altijd naar een torrent site gaan zoals the Pirate Bay, maar ik kreeg er zelf al 2 virussen door dus ik raad het je niet aan. Waarschijnlijk kan je ze beter kopen.

2. Hiervoor verwijs ik je naar Rickcen.

3. Misschien nog films en muziek van je PC op je PS3 laten afspelen. Ik weet niet precies of het kan.

Link to comment
Delen op andere websites

hee iedereen :cya:

ik heb ergens gelezen dat je je ps3 met je pc kan aansluiten maar nu ik heb een paar vraagjes daarover.

1.kan je bijvoorbeeld films doawnloaden en dan op je harde schijf zetten zoja ik heb geen limewire en om de een of ander manier kar ik limewire ook niet meer downloaden dus als dat kan wil iemand een link sturen van een site waar je films kan downloaden?

Films illegaal downloaden mag niet, en er hulp bij geven is dus ook verboden, zo ook op dit forum.

Ik zal maar ff zeggen dat films downloaden LEGAAL is in nederland

film en muziek mag je legaal downloaden

Daarin tegen is uploaden van films en muziek wel illegaal (dom maar oke)

Software downloaden is wel verboden

Ze zijn er op het moment wel mee bezig ook films en muziek downloaden te verbieden

een programma wara je mee kan downloaden is newsleecher (er zit een virus scan in het programma)

je betaalt hier wel elk jaar geld voor 30 euro om precies te zijn

het werkt via news servers die je provider aanbieden (om te downloaden)

hulp nodig kan je me een PM sturen:D

Link to comment
Delen op andere websites

hee iedereen :cya:

ik heb ergens gelezen dat je je ps3 met je pc kan aansluiten maar nu ik heb een paar vraagjes daarover.

1.kan je bijvoorbeeld films doawnloaden en dan op je harde schijf zetten zoja ik heb geen limewire en om de een of ander manier kar ik limewire ook niet meer downloaden dus als dat kan wil iemand een link sturen van een site waar je films kan downloaden?

Films illegaal downloaden mag niet, en er hulp bij geven is dus ook verboden, zo ook op dit forum.

Ik zal maar ff zeggen dat films downloaden LEGAAL is in nederland

film en muziek mag je legaal downloaden

Daarin tegen is uploaden van films en muziek wel illegaal (dom maar oke)

Software downloaden is wel verboden

Ze zijn er op het moment wel mee bezig ook films en muziek downloaden te verbieden

een programma wara je mee kan downloaden is newsleecher (er zit een virus scan in het programma)

je betaalt hier wel elk jaar geld voor 30 euro om precies te zijn

het werkt via news servers die je provider aanbieden (om te downloaden)

hulp nodig kan je me een PM sturen:D

Zijnze mee bezig?

Die wet is al door, het is nu verboden om muziek en films te downloaden.

Betaalde software en betaalde spellen downloaden is illegaal.

Kortom, alles waarvoor je eigenlijk moet betalen, als je dat download ben je illegaal bezig.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Die wet is er inderdaad al door, maar iedereen gaat gewoon stug door met downloaden. Ze kunnen moeilijk iedereen oppakken. In Amerika pakken ze ook alleen de "grootverbruikers".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...