Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hee, ik weet niet wat ik heb de laatste tijd, maar alles wat ik design word negatieg beroordeeld. Ik heb maar weer een poging gewaagd en hoop de mindere reeks creaties te doorbreken met de large piece:

rhcpcopycv1.jpg

c&c please

@hieronder: bedankt voor de rate's, beide heren. Er zou idd mischien wat meer kleur in mogen, maar ik laat hem zo ;)

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Ik vind het wel iets hebben. Een goed geheel, mooie effecten, tekst past goed.

Enig minpuntje is dat er zo weinig kleuren in de achtergrond zitten, en daardoor de render een beetje wegvalt. Wit op wit....

Ik zeg, een 8 :tu:

Geplaatst:

Het lijkt alsof je steeds beter wordt. Ten eerste moet je niet zo negatief denken. Niet elke design is hetzelfde en niet elke rate is op de waarheid gebaseerd. De enigste manier hoe je echt kan kijken of je beter wordt is door terug te kijken op designs die je eerder hebt gemaakt en telkens nieuwe dingen bij te leren, wat je ook lukt.

Dan over je large piece: Ik vind hem zeker wat hebben als ik er op het eerste gezicht naar kijk. Het is moeilijk te achterhalen wat de achtergrond eigenlijk inhoud maar de render zit er zeker mooi in verwerkt. Persoonlijk had ik de onderkant (spiegelbeeld) weggelaten. Het maakt het er voor mij niet echt mooier op namelijk. Iets meer kleurgebruik was verder welkom geweest en voor de rest is die perfect. Ga zo door! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...