Jump to content

ik kan die missie van black projeckt niet halen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zal je wel wat tips geven. Sniper eerst alle guards die je ziet neer. (Ook op de wachttorens)

Loop dan de Area naar binnen. Kijk vervolgens wel uit voor de bewakingslampen want als die op je zullen schijnen hebben ze je in de gaten en ben je niet meer veilig. Op een gegeven moment moet je naar een wachtkamer waar je wat zal moeten openen. De wachtkamer staat vrij hoog dus daar heb je een mooi overzicht om alle guards uit te schakelen. Nu kun je door een venster die je leidt naar het binnen interieur van Area 69. Zorg voor volle body armor en health. Na veel gangen zul je uitkomen bij een Professor met een Keycard. Vermoord hem en pak de Keycard, daarmee kun je een deur openmaken en vervolgens de trappen naar beneden om de Jetpack te kunnen stelen. Veel succes! ;)

Geplaatst:
Ik zal je wel wat tips geven. Sniper eerst alle guards die je ziet neer. (Ook op de wachttorens)

Loop dan de Area naar binnen. Kijk vervolgens wel uit voor de bewakingslampen want als die op je zullen schijnen hebben ze je in de gaten en ben je niet meer veilig. Op een gegeven moment moet je naar een wachtkamer waar je wat zal moeten openen. De wachtkamer staat vrij hoog dus daar heb je een mooi overzicht om alle guards uit te schakelen. Nu kun je door een venster die je leidt naar het binnen interieur van Area 69. Zorg voor volle body armor en health. Na veel gangen zul je uitkomen bij een Professor met een Keycard. Vermoord hem en pak de Keycard, daarmee kun je een deur openmaken en vervolgens de trappen naar beneden om de Jetpack te kunnen stelen. Veel succes! ;)

o ke badankt :tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu: :tu: :tu: :tu: :tu:

Geplaatst:
kan je die zoeklichten ook kapot maken

Tuurlijk kan dat. Maar een tip is ook zorg voor een Silenced 9MM en een Knife

Zorg ook voor veel kogels deze twee wapens zorgen dat je in de Stealth mode blijft maar toch goed uitkijken.

En als je in die schacht bent moet je NIET naar beneden springen want dan ben je WASTED

Geplaatst:

Stealth lukt niet. Meer dan eén lamp kapot, en meer dan drie bewakers dood en je krijgt gegarandeerd rood alarm.

Ga gewoon naar binnen, en knal elke bewaker af die in je weg loopt. Ga naar binnen via de ventilatieschacht en knal binnen ook weer alle bewakers af. Als je binnen bent, licht er rechts in een kamertje een minigun en body armor, dit kan handig zijn. Nu kan je de SAM-sites uitschakelen in de kamer met een radar en de map van San Andreas in het midden.

Als je bij de "raketbasis" bent ga je links (over de vloer met rooster) "Research Section A" binnen, richting het lab. Pak de pas en open de deur. Knal in de silo ook weer alle bewakers af en neem tenslotte de Jetpack. Lever het af en Mission Passed.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
jongens ik heb goed nieuws ik heb GTA al uitgespeeld :dans::dans::dans::dans:

Heb je ook alle zijmissie's gedaan?

Hiervan zijn er ook een aantal:

-Unique Stunt Jumps

-Oysters

-Horseshoes

-Snapshots

-Tags

Daarbij heb ik nog een tip om je niet te vervelen. Als je GTA Sanandreas op de PC heb kan je Multiplayer spelen ( Sa-mp, MTA, MTA DM )

Hierbij verwijs ik je dan door naar de multiplayer sectie van Gta Sanandreas Om onnozele topics te vermijden.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:
jongens ik heb goed nieuws ik heb GTA al uitgespeeld :dans::dans::dans::dans:

Ik ook, alle zijmissies enzo...

Alleen criminal rating nog tot 1.000.000 :D

>>> Door -Matthijs-: Mooi, maar irrelevant ten opzichte van het oorspronkelijke onderwerp. De topicstarter is klaarblijkelijk voldoende geholpen, dus bij deze de oproep om het topic te laten voor wat het is.<<<

Geplaatst:

maar hoe kan je die rating hoger krijgen en als je dat krijgt komt er dan ook een bericht

Geplaatst: (bewerkt)

Je criminal rating kun je verhogen door auto's op te blazen, mensen te vermoorden en nog van alles. Je krijgt er geen bericht van, je moet naar het menu gaan en dan bij 'Stats' naar je rang kijken. ;)

EDIT: Ik heb hier nog een lijst gevonden die Martyceha pas heeft geplaatst. :)

Je criminal rating kun je verhogen door:

Geld te verdienen ($2500 = 1 punt omhoog)

Mensen te doden (1 kill = 1 punt)

Voertuigen te vernielen (auto = 5 punten, boot = 10 punten, vliegtuig/heli=30 punten)

Hij kan ook weer lager worden door:

Busted/Wasted (-1 punt)

Homies te doden (- 1 punt)

Te cheaten (- 10 punten)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...