Wienish Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Omdat het EE-forumgedeelte niet alleen voor EE (Easter Egg's) bedoeld is, maar ook voor Tips en Trucs, heb ik besloten om gewoon één algemeen topic te maken voor iedereen om trucs te posten om andere spelers te helpen. De bedoeling van dit topic is om alle makkelijke tips in één topic te zetten, zodat men niet continu hoeft te zoeken. Ook zullen alle tips en trucjes die door andere spelers worden opgesomt in dit bericht, het hoofdbericht, zodat er niet continu hoeft worden gezocht door de pagina's heen. Ook wordt de naam genoemd in het hoofdbericht, van wie het trucje neerzette in dit topic. Dus graag niet-genoemde trucs inzenden d.m.v. een PM naar mij, of een reactie in dit topic! Op- en aanmerkingen zijn ook welkom in PM naar mij, of een reactie in die topic, dit is wel onder een voorwaarde: graag opbouwende kritiek indien er kritiek is! (Het is NIET de bedoeling om cheats in te zenden!!!) Tips en Trucs Auto's vermenigvuldigen Benodigdheden: Toegang tot Algonquin, een auto. Ingezonden door: -_-Alex-_- Hoe toe te passen: Rij over de noordelijkste brug (Northwood Hights Bridge) van Algonquin richting Bohan met een zo hoog mogelijke snelheid, indien die snel- heid hoog genoeg is, zul je op San Quentin Ave (direct na de brug rechtsaf slaan) aan beide kanten van de weg jouw auto een prettig aantal keer zien. Leuke manier om je zeldzame autootjes te vermenigvuldigen Snapmap: Snapmap Auto-truc Uitleg Snapmap: De 4 linker bolletjes op de brug geven de brug aan, je moet naar het oosten (-->) rijden, en dan na de brug meteen naar het 5e bolletje, daar zul je de auto's aantreffen. Auto's veilig opslaan Benodigdheden: Auto, Residents Only parkeerplek Ingezonden door: -_-Alex-_- Hoe toe te passen: Parkeer je auto tegen het verkeer in, zo ver mogelijk tegen de stoep (niet er tegen en al helemaal niet erop, maar gewoon er vlak langs), desnoods met lichten aan, zo zullen je auto's veiliger staan, omdat de anderen auto's er dan wél vaak omheen rijden. Snapmap: Snapmap Parkeerplekken Uitleg Snapmap: Alle Residents Only Parkeerplaatsen. Veel succes!!! Mvg, Alex Bewerkt: 4 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.