NickyHendriks Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Hallo, Ik kan alleen niet ingame zetten omdat ik er geen programma's voor heb. Ik weet niet hoe het eruit ziet Ingame omdat ik dat in 1 woord niet kan maar hier zijn de plaatjes (ik heb de Kleuren enz. er nog niet in staan alleen een basis) Er moeten nog een paar Gas tanks bij en een kleine weg ernaartoe ofzo maar weet iemand hoe je in Sketchup een Gastankvorm kan maken uit een Cilinder? Ik kom binnenkort met Plaatjes met ingekleurde Gebouwen. Maar hier de Plaatjes: Full View Naam Ingang + Lift Reacties 1/10 Je mening en ook waarom he misschien tips? Bewerkt: 4 juli 2008 door zamg0d1 Reageren
misterx133 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 ziet er goed uit vooral de ingang Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) *UPDATE* Hier is een Update met al wat uitbreiding en kleur. FULL VIEW De heli's zijn standaard Sketchup Models Bewerkt: 5 juli 2008 door zamg0d1 Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) *UPDATE*Hier is een Update met al wat uitbreiding en kleur. *Plaatje* De heli's zijn standaard Sketchup Models Als eerst vind ik er goed uit zien, ga zo door. Maar 1 ding, als jij dat ingame wilt, moet je alle muren die je ingame wilt zien, wit zijn, en niet paars omdat dat de rug van een polygon is en ingame niet word weergeven. Later, Bewerkt: 5 juli 2008 door FerryN Reageren
Timske Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Graag plaatjes uit de quote halen Ik heb allang geen google sketch up meer gebruikt alleen ik weet nog wel hoe je alles kan zien als het getextureerd is. Dan moet je volgens mij: View > Face Style > Shaded doen.. Groeten Tim Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Graag plaatjes uit de quote halen Ik heb allang geen google sketch up meer gebruikt alleen ik weet nog wel hoe je alles kan zien als het getextureerd is. Dan moet je volgens mij: View > Face Style > Shaded doen.. Groeten Tim OK Reageren
Timske Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 En nog een tip om alle textures weg te krijgen: 1. Selecteer alles (Handigste als je alles in een keer dan selecteren) 2. Rechtermuis knop > Entinity Info (De bovenste) 3. Je ziet 2 plaatjes, war textures instaan, klik op een van die plaatjes > en dan moet je op de links bovenste plaatje klikken. Doe dat het zelfde bij de andere plaatjes. En da was het Groeten Tim Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) ziet er goed uit vooral de ingang *UPDATE*Hier is een Update met al wat uitbreiding en kleur. FULL VIEW De heli's zijn standaard Sketchup Models Als eerst vind ik er goed uit zien, ga zo door. Maar 1 ding, als jij dat ingame wilt, moet je alle muren die je ingame wilt zien, wit zijn, en niet paars omdat dat de rug van een polygon is en ingame niet word weergeven. Later, En nog een tip om alle textures weg te krijgen:1. Selecteer alles (Handigste als je alles in een keer dan selecteren) 2. Rechtermuis knop > Entinity Info (De bovenste) 3. Je ziet 2 plaatjes, war textures instaan, klik op een van die plaatjes > en dan moet je op de links bovenste plaatje klikken. Doe dat het zelfde bij de andere plaatjes. En da was het Groeten Tim Allemaal bedankt voor de complimenten en Timske bedankt voor de TIP. @ Timske: ik heb je tip uitgeprobeerd maar hij werkt niet heb je andere tips? Bewerkt: 8 juli 2008 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) *UPDATE* Nieuw gebouwtje erbij. Nu nog een paar laatste dingen inkleuren en dan ben ik klaar voor de [REL] en alleen kan iemand er wapens en auto's laten spawnen met CLEO3? Bewerkt: 8 juli 2008 door zamg0d1 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 een paar tips Delete al de textures van je model. Doe op alle paarse vlakken rechtermuisknop en dan reserve faces zodat het wit word textuur het dan opnieuw. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 een paar tipsDelete al de textures van je model. Doe op alle paarse vlakken rechtermuisknop en dan reserve faces zodat het wit word textuur het dan opnieuw. Ik snap het niet kun je het misschien met plaatjes of met stapjes uitleggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.