Vkey Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Iemand ook een idee hoe je ervoor kunt zorgen dat je auto niet beschadigd, ook al bots je overal tegenaan? Er is geloof ik geen cheat voor, maar misschien moet er een bestandje veranderd worden? Reageren
leettjuh Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 er is een cheat dat de auto niet kapot kan, maar als je tegen een auto aanbotst, ontploft die voorderest kan je er niks aan doen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Er zijn wel trainers die zo'n functie hebben. Als je even >>hier<< rondkijkt zie je genoeg trainers. Kies een uit, download hem, pak hem uit met >>Winrar<< en plaats de bestand in je GTA SA map. Daarna start je de trainer op en kun je lekker cheaten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Speel nogmaals de missie End of the Line en zorg ervoor dat je Sweet niet opvangt. Hierdoor faal je de missie en ben je in het bezit van een kogelvrije, botsbestendige en vuurbestendige (witte) Feltzer. Geen enkele cheat kan daar tegenop. Ik weet het niet zeker maar het zou ook nog kunnen dat die explosiebestendig is en dat de banden kogelvrij zijn. Om deze missie nogmaals te spelen kan je >hier< een savegame vinden voor versie 1 (End of the Line 1 - Into the Smoke's nest) en >hier< een savegame voor versie 2 (Los desperados + 35% gebieden). Succes Bewerkt: 4 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Vkey Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Speel nogmaals de missie End of the Line en zorg ervoor dat je Sweet niet opvangt. Hierdoor faal je de missie en ben je in het bezit van een kogelvrije, botsbestendige en vuurbestendige (witte) Feltzer. Geen enkele cheat kan daar tegenop. Ik weet het niet zeker maar het zou ook nog kunnen dat die explosiebestendig is en dat de banden kogelvrij zijn. Om deze missie nogmaals te spelen kan je >hier< een savegame vinden voor versie 1 (End of the Line 1 - Into the Smoke's nest) en >hier< een savegame voor versie 2 (Los desperados + 35% gebieden). Succes Oke, dankjullie Ik zal eens kijken... Reageren
.Senne Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 als je zou willen cheaten kan je ook, als je auto beschadigd is, de 'hesoyam' cheat intikken (op pc, voor console weet ik niet, het is de cheat met health, armor en $25000 fzo ) wanneer je in de auto zit, en dan wordt deze hersteld. greetz_ Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Je kan ook Mods gebruik zoals ..::Ghostrider::.. al zei kun je ook trainers gebruiken. Maar je kunt ook de N00bmode gebruiken. Die heeft een functie 'Infinte Car/Player' maar als die aanstaat en je hebt een gang dan kan de gang het voertuig niet in omdat er dan een op zit. Maar ik heb hem ook en ik raad hem wel af omdat het 't spel langzamer maakt. Als je wil dat je geen nieuw game moet beginnen maar toch wat functies zoals de n00bmode raad ik de BC7 Mod 3.1 aan maar die moet nog door mij en anderen worden getest op bugs. Maar als je geen Savegame wilt laden kun je ook de BC7-Cleo3-Mission-Loader downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.