Vinnybinny Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Beste, Ik gebruik XtremeAdmin2. Nu wil ik graag het volgende. Ik heb een game, die om de XX minuten restart. Nu wil ik graag dat de score die het persoon heeft blijft, en wanneer de player disconnect de score word bewaard in zijn account ( als hij die heeft ) . Hoe kan ik dat doen? Nu, na /rcon gmx is het persoon de score kwijt. Ik wil graag dat de score blijft! Reageren
Puma Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Dat doe je met behulp van een soort van database (ik ben al die termen een beetje kwijt, tijdje geleden dat ik gepawned heb ). Sandra heeft er hier een tutorial over gemaakt, waar je zelf dingen toe kan voegen/verwijderen qua stats. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Heey. Ik zit met een klijn probleempje. als iemand mioj kan helpen,, alseblieft. ik heb een server gedownload en getest. alles was goed. 0 fouten. ik deed over de hele map auto's plaatsen. ook 0 fouten. en toen maakte ik een paar tp's bij en nog iets. en ik launchte de serwer en de score bleef maar op 0 en ik had to $1000 dus de score zal op 1000 moeten zijn :/ plz help mij. ik kan de pwn wel geven hoor. alvats van tevoren bedankt Reageren
Remcconen Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) @VinnyBinny:Hopelijk werkt dit.. Zo maar ff script.. Kan ook compleet fout zijn. Gemaakt met account systeem van Sandra -->BOVENAAN<-- new score[MAX_PLAYERS] -->OnPlayerCommandText<-- In /register deze regel er bij aanmaken: (boven/onder de andere Dini_IntSet regels) dini_IntSet(udb_encode(playername), "score", 0); In /login deze regel er bij aanmaken: (boven/onder de andere regels waar je wat uit het bestand haalt) score[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "score"); Deze onder de GivePlayerMoney regel: SetPlayerScore(playerid, score[playerid]; -->OnPlayerDisconnect<-- Onder money[playerid]: score[playerid] = GetPlayerScore(playerid); Onder de Dini_IntSet regels: dini_IntSet(udb_encode(playername), "score", score[playerid]); ik hoop dat dit werkt. Ik weet het niet zeker. @grasmanek94 Ik weet ook weer neit zeker of dit werkt: -->OnGameModeInit<-- Score = GetPlayerScore(playerid); SetPlayerScore(playerid, Score); Als het niet goed is vertel het maar en dan zoek ik een andere oplossing. Sandra heeft de goede manier al gegeven. Nu hopen dat mijn andere script wel klopt Bewerkt: 11 augustus 2008 door Remcconen Reageren
Sandra Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Heey. Ik zit met een klijn probleempje. als iemand mioj kan helpen,, alseblieft. ik heb een server gedownload en getest. alles was goed. 0 fouten. ik deed over de hele map auto's plaatsen. ook 0 fouten. en toen maakte ik een paar tp's bij en nog iets. en ik launchte de serwer en de score bleef maar op 0 en ik had to $1000 dus de score zal op 1000 moeten zijn :/ plz help mij. ik kan de pwn wel geven hoor. alvats van tevoren bedankt Je score is nooit automatisch de hoeveelheid geld je hebt Om te zorgen dat je score je geldbedrag is, doe je dit: //Bij OnGameModeInit(): SetTimer("MoneyScoreUpdate", 2000, 1); //En ergens onderaan je script: forward MoneyScoreUpdate(); public MoneyScoreUpdate() { new money; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { money = GetPlayerMoney(i); SetPlayerScore(i, money); } } } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.