jochewm Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Hoi, Ik heb nu al 3 keer Burning Desire gedaan maar dat ''meisje'' loopt dan naar de deur en rent dan weer terug en probeert een auto te stelen, en gaat dood, een soort bug. Wat moet ik doen, opnieuw beginnen maar dan zonder codes of....? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Zonder codes (bedoel je cheats (valsspelen)?) is natuurlijk veel leuker, of je gebruikt ze alleen als je je spel niet opslaat. Dit probleem is wel eens vaker voorgekomen, ben alleen vergeten wat de oorzaak was . Maar ik sluit niet uit dat dit kan zijn veroorzaakt door de beruchte Riot cheat (voetgangers vallen elkaar aan). Als je die cheat hebt gebruikt kan je sowieso het spel niet uitspelen i.v.m. een missie in Las Venturas (Madd Dogg). Wat misschien ook nog zou kunnen is de n00bmod, maar weet niet of je die gebruikt. Reageren
jochewm Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 bedankt, ik denk dat ik gewoon maar een nieuwe carriere start. En oja ik heb die Riot-cheat 1 keer gebruikt, ik had verkeerd gekeken, wou eigenlijk die erboven.... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik heb nog >dit bericht< van -Matthijs- gevonden, we worden er niet wijzer van, maar dat bevestigd wel dat er niet echt een duidelijke oorzaak is aan te wijzen. En tja, als je die riot cheat idd al hebt gebruikt en je spel daarmee bewaart kan je sowieso het spel niet uitspelen. Het mooiste is natuurlijk om het spel uit te spelen zonder vals te spelen. Succes Cheats / codes kan je altijd nog gebruiken voor de lol, zonder je spel te bewaren. Bewerkt: 4 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Sublime Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 ik heb die missie ook een keer met codes (ervoor) geprobeerd, maar ik had inderdaad hetzelfde.. je moet gewoon geen codes gebruiken... Reageren
StijnGTA Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hoi,Ik heb nu al 3 keer Burning Desire gedaan maar dat ''meisje'' loopt dan naar de deur en rent dan weer terug en probeert een auto te stelen, en gaat dood, een soort bug. Wat moet ik doen, opnieuw beginnen maar dan zonder codes of....? ik heb het ook voorin san andreas real versie 2 maar had het niet in de gewone versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.