Jump to content

Cartoon Network & Fox Kids


PowerPats

Recommended Posts

crtnwf0.th.jpg

fxkdssw4.th.gif

Volgens mij heeft iedereen deze 2 geweldige tv zenders meegemaakt.

In dit topic kan je je ei erover kwijt en videos over de cartoons die ze uitzenden posten.

Ik keek meer cartoon network maar als ik bij mijn buurjongen was dan keken we altijd foxkids dan keken we oa

Swat cats & Biker mice from mars

swat cats

bijna alle cartoons op cartoon network vondt ik leuk bijv: cow and chicken, dexters laboratory , I am weazel.

dexter's laboratory

dus laten we allemaal nostalgeren naar een geweldige tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    9

  • FerryN

    7

  • Scarface92

    5

  • rjravi1

    5

Alle 2 fantastiche zenders! Jammer dat Fox Kids niet meer op TV komt. Daar is dus Jetix voor in de plaats gekomen, dat is naar mijn mening een stuk saaier. Cartoon Network kun je alleen bekijken via het Digitaal Kanaal. Dat hebben we laatst aangevraagd alleen is dat nu weer verdwenen. :( Vroeger keek ik hier vaak naar nu kijk ik enkel nog naar Nickelodeon en soms Jetix. :Y Ik keek voornamelijk naar de serie kippenvel op Fox Kids. 8) Thuis heb ik daar nog boeken van leggen, wat ook erg leuke verhalen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle 2 fantastiche zenders! Jammer dat Fox Kids niet meer op TV komt. Daar is dus Jetix voor in de plaats gekomen, dat is naar mijn mening een stuk saaier. Cartoon Network kun je alleen bekijken via het Digitaal Kanaal. Dat hebben we laatst aangevraagd alleen is dat nu weer verdwenen. :( Vroeger keek ik hier vaak naar nu kijk ik enkel nog naar Nickelodeon en soms Jetix. :Y Ik keek voornamelijk naar de serie kippenvel op Fox Kids. 8) Thuis heb ik daar nog boeken van leggen, wat ook erg leuke verhalen zijn.

En de cartoon network van vroeger is niet meer, nu is het meer voor jonge kinderen bestemd,

Dragonball Z is er ook af, en scooby doo ook, die twee vond ik vroeger masterlijk.

Maar iedereen van ongeveer mijn leeftijd was toen fan van DBZ, en de meeste nog steeds.

Vind het jammer dat deze twee series weg zijn, de tv series van vroeger waren stukken beter :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn idd meesterlijke zenders.

Ik vond fox kids beter dan jetix (de naam alleen al) zijn andere tekenfilms, enige die er is van de oude tijd pokemon nog ongeveer,, verder allemaal spelletjes met scholen ofzo het is saaier geworden.

Cartoonnetwork echt gaaf alleen ging het eraf maar is blijkbaar op een andere zender geworden, kan ik weer niet zien dat is balen ik mis ook heel wat cartoons.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit waren de beste tekenfilm series die er waren op de Nederlandse televisie, Fox Kids vond ik zoveel beter dan Jetix en Cartoon Network is gewoon weg jammer dat het eraf is, alleen nog te ontvangen met digitaal, maar de zender is zo veranderd, alle bekende series komen bijna niet meer voor.

Tom & Jerry, alleen het geluid klopt niet :7

Ed, Edd & Eddy

Courage The Cowardly Dog

Johnny Bravo

:7:7

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige tijd was dat ja, toen iedereen nog Cartoon Network kon bekijken op de gewone TV, gelukkig hebben wij hier van dat @home gedoe, en daarmee kun je ook naar C.N. kijken.

Helaas komen de oude series er niet meer op, althans, zo af en toe komt Tom & Jerry eens op CN, en Ed, Edd & Eddy komt er ook nog wel redelijk vaak op.

Maar dingen zoals Tazman, roadrunner, en al die andere Looney Toons figuren komen er niet meer op :(

D'r is toevallig wel een Britse zender dat heet Boomerang, en daar komen deze series wel op, Looney Toons, en al die andere oude series _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf keek ik eigenlijk nooit naar Cartoon Network, maar over Fox Kids heb ik nog wel wat te vertellen.

inderdaad, zoals velen zeggen was Fox Kids veel leuker dan Jetix. Ik vind dat ze bij Jetix zich veel te veel zijn gaan richten op wat 'pubers' tegenwoordig leuk zouden vinden, dus vage mini soaps etc, in plaats van die geniale tekenfilmpjes van vroeger. De tekenfilms die er nog wel zijn zijn ook heel anders, er komen altijd van die 'vage' dingen in voor. Ik vond ze vroeger simpelweg 'netter'. Er kwamen geen scheldwoorden, kots of iets dergelijks in voor en ik moet zeggen dat ik dat simpelweg veel fijner vond. Het gaf een veel vertrouwder gevoel... Het enige wat ik nu eigenlijk nog kijk is Pokemon, blijft natuurlijk de allerbeste serie ooit op Fox Kids/Jetix (vandaar dat ze het nog uitzenden ;) ).

Link to comment
Delen op andere websites

Dragonball Z FTW! :D

Ik heb nu alle afleveringen van Z - GT etc gedownload van internet ^^ (niet eens illegaal trouwens)

Zal ik je wat grappigs vertellen, sinds kort is ook op muziek en films, dus ook series een wet gekomen, dat het illegaal is om te downloaden.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Die tijd dat cartoons gewoon nog allemaal goed waren. Goddomme, het is nu allemaal rommel. Waarom Spongebob zo populair was? Naar mijn mening omdat het veel dingen hanteerde die er vroeger ook waren. Raar, Leuk, Grappig. Iets dat alle andere series tegenwoordig missen.

MAAR

Er is nog 1 tv serie die Jetix in het begin nog overleeft heeft.

Mad Jack the Pirate

Genialiteit en humor in een epische serie. _O_

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Die tijd dat cartoons gewoon nog allemaal goed waren. Goddomme, het is nu allemaal rommel. Waarom Spongebob zo populair was? Naar mijn mening omdat het veel dingen hanteerde die er vroeger ook waren. Raar, Leuk, Grappig. Iets dat alle andere series tegenwoordig missen.

MAAR

Er is nog 1 tv serie die Jetix in het begin nog overleeft heeft.

Mad Jack the Pirate

Genialiteit en humor in een epische serie. _O_

Wow! Mad jack the pirate is echt grappig :Y Net als Blackadder, de serie zit vol sarcasme!

Voor de rest spuw ik op de hedendaagse tekenfilm-business. Als ze zonodig japanse rommel willen uitzenden, dan wel GOEIE japanse rommel zoals Dragonball /z/gt of Rurouni kenshin.

Ik mis Dexter, johnny bravo, 2 stupid dogs en alle hanna-barbera cartoons! :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...