Scarface92 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Dit was toch één van mijn favoriete serie! Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Owwww shitttt!!!!! Ik zei net iets waardoor ik op een 50-jarige of ouder lijk, Namelijk, 'vroegah was alles betah,' TV,Muziek,deze twee waren vroeger gewoon beter. Eigenlijk zouden we een eigen tv zender beginnen Met de spul van 'onze' 'jonge' tijd. Ging dat maar zomaar Vroegah, Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Owwww shitttt!!!!!Ik zei net iets waardoor ik op een 50-jarige of ouder lijk, Namelijk, 'vroegah was alles betah,' TV,Muziek,deze twee waren vroeger gewoon beter. Eigenlijk zouden we een eigen tv zender beginnen Met de spul van 'onze' 'jonge' tijd. Ging dat maar zomaar Vroegah, Vroeger was ook alles beter.. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Ik woon in België en ken eerlijk gezegd Fox Kids niet. Vanaf Cartoon Network werd opgericht was ik daar eigenlijk vroeger altijd een trouwe kijker van. Na afloop van de jaren keek ik nog amper naar Cartoon Network. Kort geleden keek ik er nog eens op maar wat schrok ik me rot. Bijna allemaal nieuwe programma's die veel minder leuk zijn. Alle goede afleveringen en cartoons bleken bijna van de buis te zijn of juist erg verminderd te zijn qua afleveringen op een dag. Best wel zonde vind ik zelf. Bewerkt: 6 juli 2008 door TheGuardian Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Fox Kids vond ik nooit zo leuk, dus zapte ik naar Cartoon Network waar je vaak van vele cartoons moest van gaan lachen. Ik had ook een paar favoriete, zoals Ed, Edd and Eddy en natuurlijk Dexter. We hebben nu bij mij thuis helaas geen digitale TV, dus dat betekent ook geen Cartoon Network. Reageren
1974 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Ja cartoon network,dat was nog eens een zender,en fox kids was ook goed.Vooral met M.A.S.K. En soms is jetix ook nog wel grappig,ik bedoel maar he . Bewerkt: 6 juli 2008 door 1973 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Het allerleukste programma op cartoon network was toch Ed Ed en Eddy (correct me if im wrong) en voor de CN fans: klik hier is op En als die link het niet doet Dan deze wel Reageren
Fyre Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Voor de rest spuw ik op de hedendaagse tekenfilm-business. Als ze zonodig japanse rommel willen uitzenden, dan wel GOEIE japanse rommel zoals Dragonball /z/gt of Rurouni kenshin. Zoveel Japanse tekenfilms zijn er niet hoor, het is vaak Amerikaans. Je kunt namelijk die 2 stijlen wel uit elkaar houden, ik heb het over Amerikaanse Anime/Manga en Japanse Anime/Manga. En die Japanse is wel goed om eerlijk te zijn die op TV kwam, mja, die kreeg minder aandacht dus die was al snel weer verdwenen. Ik vond ze juist zo leuk omdat het helemaal NERGENS over ging, enorm droog was. Reageren
FerryN Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 We hebben nu bij mij thuis helaas geen digitale TV, dus dat betekent ook geen Cartoon Network. Je mist niks hoor, bijna alle leuke dingen zijn eraf. Ed, Edd n Eddy en Dexter zijn er nog, maar vroeger had je nog de rest van die leuke series. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik hoor dat er veel geen CN op de kabel hebben, wij hebben CN op analoog. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Deze serie is nog wel te zien op het Digitaal kanaal. Reageren
1974 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 *filmpjeDeze serie is nog wel te zien op het Digitaal kanaal. PPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFHAHAHAHAHA ja daar was mijn zus gek op. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 *filmpjeDeze serie is nog wel te zien op het Digitaal kanaal. PPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFHAHAHAHAHA ja daar was mijn zus gek op. Was ik ook.. :$ Reageren
1974 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 *filmpjeDeze serie is nog wel te zien op het Digitaal kanaal. PPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFHAHAHAHAHA ja daar was mijn zus gek op. Was ik ook.. :$ Respect,maar ik vond het maar dommig. Reageren
Fyre Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 *filmpjeDeze serie is nog wel te zien op het Digitaal kanaal. PPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFHAHAHAHAHA ja daar was mijn zus gek op. Was ik ook.. :$ Vond het destijds ook leuk hoor... .... En zo'n beetje iedereen die ik kende ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.