Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Catroon network was echt leuk vroeger: Ed edd & eddy , Tom & jerry , Dat bange kleine roze hondje ( zo heet ie niet hoor , maar dar gaat het over weet iemand toevallig hoe het eet ? ) en much more Dbz ownd en dat was toen op tv alleen dat was de ocean dub en die is niet echt goed je meot de funimation dub hebben. Ik kijk nu ook nog dbz via een site. Als je hem wilt moet je maar ff pb sturen ofzo. Maarja cartoon network ownd! Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 je bedoelt waarschijnlijk courage the cowardly dog Reageren
Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 je bedoelt waarschijnlijk courage the cowardly dog Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat was hem Reageren
Disturbed Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Catroon network was echt leuk vroeger: Ed edd & eddy , Tom & jerry , Dat bange kleine roze hondje ( zo heet ie niet hoor , maar dar gaat het over weet iemand toevallig hoe het eet ? ) en much moreDbz ownd en dat was toen op tv alleen dat was de ocean dub en die is niet echt goed je meot de funimation dub hebben. Ik kijk nu ook nog dbz via een site. Als je hem wilt moet je maar ff pb sturen ofzo. Maarja cartoon network ownd! Ja klopt, in the saiyan saga waren de stemmen toch iets beter vind ik. Vegeta was toen echt evil Tegenwoodig nemen al die tekenfilms zich te serieus. Waar zijn die cartoons met verkapte humor voor volwassenen? Reageren
1974 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Catroon network was echt leuk vroeger: Ed edd & eddy , Tom & jerry , Dat bange kleine roze hondje ( zo heet ie niet hoor , maar dar gaat het over weet iemand toevallig hoe het eet ? ) en much moreDbz ownd en dat was toen op tv alleen dat was de ocean dub en die is niet echt goed je meot de funimation dub hebben. Ik kijk nu ook nog dbz via een site. Als je hem wilt moet je maar ff pb sturen ofzo. Maarja cartoon network ownd! Ja klopt, in the saiyan saga waren de stemmen toch iets beter vind ik. Vegeta was toen echt evil Tegenwoodig nemen al die tekenfilms zich te serieus. Waar zijn die cartoons met verkapte humor voor volwassenen? Die zijn nog te vinden in onze herinneringen. Reageren
FerryN Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Catroon network was echt leuk vroeger: Ed edd & eddy , Tom & jerry , Dat bange kleine roze hondje ( zo heet ie niet hoor , maar dar gaat het over weet iemand toevallig hoe het eet ? ) en much moreDbz ownd en dat was toen op tv alleen dat was de ocean dub en die is niet echt goed je meot de funimation dub hebben. Ik kijk nu ook nog dbz via een site. Als je hem wilt moet je maar ff pb sturen ofzo. Maarja cartoon network ownd! Ja klopt, in the saiyan saga waren de stemmen toch iets beter vind ik. Vegeta was toen echt evil Tegenwoodig nemen al die tekenfilms zich te serieus. Waar zijn die cartoons met verkapte humor voor volwassenen? Die zijn nog te vinden in onze herinneringen. Goeie ouwe tijd Reageren
1974 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Catroon network was echt leuk vroeger: Ed edd & eddy , Tom & jerry , Dat bange kleine roze hondje ( zo heet ie niet hoor , maar dar gaat het over weet iemand toevallig hoe het eet ? ) en much moreDbz ownd en dat was toen op tv alleen dat was de ocean dub en die is niet echt goed je meot de funimation dub hebben. Ik kijk nu ook nog dbz via een site. Als je hem wilt moet je maar ff pb sturen ofzo. Maarja cartoon network ownd! Ja klopt, in the saiyan saga waren de stemmen toch iets beter vind ik. Vegeta was toen echt evil Tegenwoodig nemen al die tekenfilms zich te serieus. Waar zijn die cartoons met verkapte humor voor volwassenen? Die zijn nog te vinden in onze herinneringen. Goeie ouwe tijd Jij weet wat te zeggen,cartoons,games,speelgoed,dat was vroegah de Bom gewoon. Reageren
Vegeta Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Boddby's World helemaal vergeten het was echt te gek. Digimon was zo gaaf hea de eerst 3 seizoenen waren niet beter dan de normale pokemon maar wel beter dan diamond en pearl EN KIPPENVEL ik ga proberen om ze online tekijken nu meteen !! Bewerkt: 10 juli 2008 door cesar Reageren
1974 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Boddby's World helemaal vergeten het was echt te gek.Digimon was zo gaaf hea de eerst 3 seizoenen waren niet beter dan de normale pokemon maar wel beter dan diamond en pearl EN KIPPENVEL ik ga proberen om ze online tekijken nu meteen !! Kijk op youtube daar staat nogal veel,of probeer ook www.veoh.com . Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 En beyblade was toen ook in, in onze ouwe tijd, ik had toen zo'n speciale, die goed was in die serie, die blauwe met die draak. Mijn was zelfs exclusief, en hij draaide niet rechtsom maar linksom. Reageren
1974 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik mis de series best wel, naast het feit dat ik toch bijna geen TV meer kijk. Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik mis de series best wel, naast het feit dat ik toch bijna geen TV meer kijk. Vooral nu, tegenwoordig is er geen eene drol op tv Reageren
1974 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik mis de series best wel, naast het feit dat ik toch bijna geen TV meer kijk. Vooral nu, tegenwoordig is er geen eene drol op tv Af en toe wel een paar, maar dat is dan ook niet meer dan 1 of 2. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 fokxkids was veel beter dan jetix vooral shinshan wel jammer dat ze niet meer geven Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Eerder keek ik altijd michael valiant maar helaas is die er neit meer, zoals Bobby's world Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.