rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ook dat was een verse progamma echt jammer dat het weg is Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ed, Edd & Eddy was ook gaaf xD Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hahah die kan ik me ook nog herrineren en Johhny bravo was ook grappig XD Reageren
Disturbed Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 En beyblade was toen ook in, in onze ouwe tijd, ik had toen zo'n speciale, die goed was in die serie, die blauwe met die draak.Mijn was zelfs exclusief, en hij draaide niet rechtsom maar linksom. Daar ging het juist fout. hahah die kan ik me ook nog herrinerenen Johhny bravo was ook grappig XD Nu hebben jullie een Johnny Bravo op teh internets! IK! Reageren
rjravi1 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 jaja disturbed blayblade sloeg echt nergen op die tollen die rond draaiden en dat daar een draak ofso iets uitkwam :td: Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Jammer, die programma's vond ik vroeger wel erg leuk. Alleen ze zijn er niet meer Nickelodeon is ook geen zak meer aan Ik kijk nu alleen maar Discovery channel of TMF/MTV... Reageren
tjoef Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Op Cartoon Network speelden ze vroeger nog good ol' cartoons van Tom and Jerry en Bugs Bunny enzo, maar da tis ook over nu Reageren
rjravi1 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 ja er komen steeds nieuwe progamma's die dooi zijn in plaats van tom en jerry......die vond ik beter dan die nieuwe progamma's van nu Reageren
1974 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 ja er komen steeds nieuwe progamma's die dooi zijnin plaats van tom en jerry......die vond ik beter dan die nieuwe progamma's van nu Het ligt er ook aan dat nieuwe series bijna geen verhaal lijn meer hebben, en sommige gaan al nergens meer over. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) we gaan trouwens Boomerang aanvragen dat is een tv zender die alleen maar al die oude cartoons afspeelt zoals Flinstones tom & jerry enz. Ik vraag me trouwens af of ik dat nog steeds leuk vindt. Wiki: Boomerang is een televisiestation van Turner Broadcasting System Europe Limited (onderdeel van Time Warner Company) dat op de Nederlandse kabel en met Canal Digitaal ook via de satelliet te zien is in een van de "plus"pakket-achtige abonnementen. Het station zendt nonstop klassieke tekenfilms uit van Warner Bros (Looney Tunes) en Hanna-Barbera (Tom & Jerry, Huckleberry Hound, Top Cat en Flintstones). In tegenstelling tot Cartoon Network zijn deze cartoons in de originele Engelse taal en kan men kiezen voor Nederlandse ondertiteling waar dit beschikbaar is. Bewerkt: 1 augustus 2008 door powerpats Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 we gaan trouwens Boomerang aanvragen dat is een tv zender die alleen maar al die oude cartoons afspeelt zoals Flinstones tom & jerry enz. Ik vraag me trouwens af of ik dat nog steeds leuk vindt.Wiki: Boomerang is een televisiestation van Turner Broadcasting System Europe Limited (onderdeel van Time Warner Company) dat op de Nederlandse kabel en met Canal Digitaal ook via de satelliet te zien is in een van de "plus"pakket-achtige abonnementen. Het station zendt nonstop klassieke tekenfilms uit van Warner Bros (Looney Tunes) en Hanna-Barbera (Tom & Jerry, Huckleberry Hound, Top Cat en Flintstones). In tegenstelling tot Cartoon Network zijn deze cartoons in de originele Engelse taal en kan men kiezen voor Nederlandse ondertiteling waar dit beschikbaar is. Boomerang hebben wij op de televisie Alleen ik kijk er niet zo heel vaak naar, ben meestal op Gtaforum... Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 carton network vindt ik 1 van de beste zenders met tekenfilms maar boomerang is nog beter want dat blijft 24/24 tekenfilms geven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.