Jump to content

Cartoon Network & Fox Kids


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    9

  • FerryN

    7

  • Scarface92

    5

  • rjravi1

    5

En beyblade was toen ook in, in onze ouwe tijd, ik had toen zo'n speciale, die goed was in die serie, die blauwe met die draak.

Mijn was zelfs exclusief, en hij draaide niet rechtsom maar linksom.

Daar ging het juist fout.

hahah die kan ik me ook nog herrineren

en Johhny bravo was ook grappig XD



425-Johnny%20Bravo%20-%20teared%20apart.jpg

Nu hebben jullie een Johnny Bravo op teh internets! IK!

Link to comment
Delen op andere websites

ja er komen steeds nieuwe progamma's die dooi zijn

in plaats van tom en jerry......die vond ik beter dan die nieuwe progamma's van nu

Het ligt er ook aan dat nieuwe series bijna geen verhaal lijn meer hebben, en sommige gaan al nergens meer over.
Link to comment
Delen op andere websites

we gaan trouwens Boomerang aanvragen dat is een tv zender die alleen maar al die oude cartoons afspeelt zoals Flinstones tom & jerry enz. Ik vraag me trouwens af of ik dat nog steeds leuk vindt.

Wiki:

Boomerang is een televisiestation van Turner Broadcasting System Europe Limited (onderdeel van Time Warner Company) dat op de Nederlandse kabel en met Canal Digitaal ook via de satelliet te zien is in een van de "plus"pakket-achtige abonnementen.

Het station zendt nonstop klassieke tekenfilms uit van Warner Bros (Looney Tunes) en Hanna-Barbera (Tom & Jerry, Huckleberry Hound, Top Cat en Flintstones). In tegenstelling tot Cartoon Network zijn deze cartoons in de originele Engelse taal en kan men kiezen voor Nederlandse ondertiteling waar dit beschikbaar is.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

we gaan trouwens Boomerang aanvragen dat is een tv zender die alleen maar al die oude cartoons afspeelt zoals Flinstones tom & jerry enz. Ik vraag me trouwens af of ik dat nog steeds leuk vindt.

Wiki:

Boomerang is een televisiestation van Turner Broadcasting System Europe Limited (onderdeel van Time Warner Company) dat op de Nederlandse kabel en met Canal Digitaal ook via de satelliet te zien is in een van de "plus"pakket-achtige abonnementen.

Het station zendt nonstop klassieke tekenfilms uit van Warner Bros (Looney Tunes) en Hanna-Barbera (Tom & Jerry, Huckleberry Hound, Top Cat en Flintstones). In tegenstelling tot Cartoon Network zijn deze cartoons in de originele Engelse taal en kan men kiezen voor Nederlandse ondertiteling waar dit beschikbaar is.

Boomerang hebben wij op de televisie ^_^

Alleen ik kijk er niet zo heel vaak naar, ben meestal op Gtaforum...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...