Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit vast bij de voorlaatste opdracht. ik moet met vier oude gebieden van zijn gang terug heroveren maat eerst moet ik nog twee homies rekruteren. hoe doe je dat dat die 2 homies rekruteren ??

kan iemand mij helpen ?

Geplaatst:
hoe doe je dat dat die 2 homies rekruteren ??

Dat kun je doen door op een willekeurige homie te richten (kan met een wapen) en dan op 'G' te drukken. Mocht je op een PS2/Xbox spelen, richt dan eveneens op een homie en druk op Upbutton.gif.

Geplaatst:
hoe doe je dat dat die 2 homies rekruteren ??

Dat kun je doen door op een willekeurige homie te richten (kan met een wapen) en dan op 'G' te drukken. Mocht je op een PS2/Xbox spelen, richt dan eveneens op een homie en druk op Upbutton.gif.

Inderdaad, je kunt je Homies ook comanderen. Als je wilt dat hij meeloopt druk je op het rechter pijltje en als je hem niet nodig hebt op linker pijltje. (Voor de PS2 versie dan) Je Homie afstaan doe je door het pijltje ingedrukt te houden, zo loopt hij weg van jou. Voor de PC versie zou ik dat niet weten.. :N

Geplaatst:
Inderdaad, je kunt je Homies ook comanderen. Als je wilt dat hij meeloopt druk je op het rechter pijltje en als je hem niet nodig hebt op linker pijltje. (Voor de PS2 versie dan) Je Homie afstaan doe je door het pijltje ingedrukt te houden, zo loopt hij weg van jou. Voor de PC versie zou ik dat niet weten.. :N

Voor de pc richt je met een wapen op je homie, dan druk je 'G' of 'H' om ze te rekruteren.

Als je ze gerekruteerd hebt dan kun je ze ook met 'G' achter je aan laten komen en met 'H' zeg je dat ze moeten blijven staan waar ze staan.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

En als je tab+h doet kun je ze weer weg sturen.

Dan gaan ze weer doen zoals ze altijd doen (kletsen, tegen geparkeerde auto's leunen enz.).

EDIT: of Y+H dat kan ook nog.

Een van de 2 is het

Bewerkt: door GTA freakje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...