Jump to content

Gta IV - Music

Sublime

Recommended Posts

ik vind de radiostations van gta IV minder goed dan san andreas en vice city.. de meeste liedjes zijn gewoon *** of er is teveel gelul..

wt vind jij?

Ik vind het wel relaxt. De soundtrack van Vice City was natuurlijk het allerbeste, maar dat van GTA III en San Andreas vond ik anders ook crap. Vooral die van SA. Ik vind die van IV dan toch wel nr. 2 op mijn lijst.

Delen op andere websites

Ik heb mijn PC naast me PS3 dus zorg ik altijd voor mijn eigen soundtrack, maar door de 2.40 update (Die ondertussen offline is gehaald door wat fouten) voor me PS3 is het mogelijk om muziek te luisteren onder het gamen, maar let op de meeste games (Zo goed als alle) moeten nog patches uitbrengen daarvoor. Zolang zal je het nog met die k*t soundtrack moeten doen :7.

Delen op andere websites

Soundtrack GTA III: Buitengewoon waardeloos

Soundtrack GTA VC: Relaxt, gaf echt een filmachtig imago

Soundtrack GTA SA: Baggertjes

Soundtrack GTA IV: Tussen GTA VC en GTA SA in, maar toch net wat meer richting GTA VC qua kwaliteit :)

Delen op andere websites

De muziek uit de vorige GTA reeks waren wel beter ja. Sommige zenders zijn relaxed, zoals Electro-Choc. :Y

Anders stop je toch gewoon je USB Stick met liedjes in je Xbox 360? :puh:

Delen op andere websites

ik probeer me ipod in me xbox 360 te steken maar de liedjes gaan er niet op weet iemand wat ik moet doen want ik vind maar 2 radios het vetste in gta IV verder zijn ze :kots: allemaal

Je gaat naar Media > en dan druk je op X om je muzieksource te veranderen. Waarschijnlijk moet de naam van je Ipod er dan tussen staan.

Delen op andere websites

ik probeer me ipod in me xbox 360 te steken maar de liedjes gaan er niet op weet iemand wat ik moet doen want ik vind maar 2 radios het vetste in gta IV verder zijn ze :kots: allemaal

Daarvoor zul je toch een apparte aansluiting voor nodig hebben?

Delen op andere websites

deze gta heeft inderdaad de slechtste muziek van alle gta's

ik heb de patch 2.40 gedownload voor ingame muziek luisteren maar dat lukt niet. je zou toch zeggen dat gta zowieso je eigen muziek moet kunnen luisteren

Delen op andere websites

ik heb de patch 2.40 gedownload voor ingame muziek luisteren maar dat lukt niet. je zou toch zeggen dat gta zowieso je eigen muziek moet kunnen luisteren

Misschien komt er binnenkort een patch uit waarbij dit wel mogelijk wordt.

Echter vind ik de muziek lang niet zo slecht als sommige (waaronder mrwhoopy) hier.

Muziek is ook een kwestie van smaak :D

Sommige zenders (1 of 2) vind ik niets maar de rest kan ik wel waarderen hoor.... Past wel bij de setting vind ik. :tu:

Delen op andere websites

Misschien komt er binnenkort een patch uit waarbij dit wel mogelijk wordt.

Echter vind ik de muziek lang niet zo slecht als sommige (waaronder mrwhoopy) hier.

Muziek is ook een kwestie van smaak :D

Sommige zenders (1 of 2) vind ik niets maar de rest kan ik wel waarderen hoor.... Past wel bij de setting vind ik. :tu:

Hmmm, idd... ik vind 't wel wazig ergens dat veel mensen,

ik ook wel een beetje, eerlijk gezegd, de muziek van GTA

VC het beste vinden, dus muziek uit de jaren '70, begin jaren

'80, en niet eigentijdse muziek... Ik persoonlijk vind alleen de

soundtrack van VC gaaf, maar lang niet alle muziek, bij GTA

IV vind ik dat je een perfecte keuze hebt, voor iedere smaak

wat wils: voor hardrock heb je LCHC, voor electro heb je

Electro Choc, voor klasiekere muziek heb je Classics, etc. etc..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...