Sublime Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 ik vind de radiostations van gta IV minder goed dan san andreas en vice city.. de meeste liedjes zijn gewoon *** of er is teveel gelul.. wt vind jij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 ik vind de radiostations van gta IV minder goed dan san andreas en vice city.. de meeste liedjes zijn gewoon *** of er is teveel gelul..wt vind jij? Ik vind het wel relaxt. De soundtrack van Vice City was natuurlijk het allerbeste, maar dat van GTA III en San Andreas vond ik anders ook crap. Vooral die van SA. Ik vind die van IV dan toch wel nr. 2 op mijn lijst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 Ik heb mijn PC naast me PS3 dus zorg ik altijd voor mijn eigen soundtrack, maar door de 2.40 update (Die ondertussen offline is gehaald door wat fouten) voor me PS3 is het mogelijk om muziek te luisteren onder het gamen, maar let op de meeste games (Zo goed als alle) moeten nog patches uitbrengen daarvoor. Zolang zal je het nog met die k*t soundtrack moeten doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 Soundtrack GTA III: Buitengewoon waardeloos Soundtrack GTA VC: Relaxt, gaf echt een filmachtig imago Soundtrack GTA SA: Baggertjes Soundtrack GTA IV: Tussen GTA VC en GTA SA in, maar toch net wat meer richting GTA VC qua kwaliteit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 @ Rullez: Patch voor GTA zal waarschijnlijk binnenkort komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 De muziek uit de vorige GTA reeks waren wel beter ja. Sommige zenders zijn relaxed, zoals Electro-Choc. Anders stop je toch gewoon je USB Stick met liedjes in je Xbox 360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mem0 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 ik probeer me ipod in me xbox 360 te steken maar de liedjes gaan er niet op weet iemand wat ik moet doen want ik vind maar 2 radios het vetste in gta IV verder zijn ze allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 ik probeer me ipod in me xbox 360 te steken maar de liedjes gaan er niet op weet iemand wat ik moet doen want ik vind maar 2 radios het vetste in gta IV verder zijn ze allemaal Je gaat naar Media > en dan druk je op X om je muzieksource te veranderen. Waarschijnlijk moet de naam van je Ipod er dan tussen staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 ik probeer me ipod in me xbox 360 te steken maar de liedjes gaan er niet op weet iemand wat ik moet doen want ik vind maar 2 radios het vetste in gta IV verder zijn ze allemaal Daarvoor zul je toch een apparte aansluiting voor nodig hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noxxor Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Ik koppel gewoon m'n externe harde schijf aan m'n Xbox, voila! Genoeg muziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrwhoopy Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 deze gta heeft inderdaad de slechtste muziek van alle gta's ik heb de patch 2.40 gedownload voor ingame muziek luisteren maar dat lukt niet. je zou toch zeggen dat gta zowieso je eigen muziek moet kunnen luisteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 deze gta heeft inderdaad de slechtste muziek van alle gta's ik heb de patch 2.40 gedownload voor ingame muziek luisteren maar dat lukt niet. je zou toch zeggen dat gta zowieso je eigen muziek moet kunnen luisteren Misschien komt er binnenkort een patch uit waarbij dit wel mogelijk wordt. Echter vind ik de muziek lang niet zo slecht als sommige (waaronder mrwhoopy) hier. Muziek is ook een kwestie van smaak Sommige zenders (1 of 2) vind ik niets maar de rest kan ik wel waarderen hoor.... Past wel bij de setting vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Ik heb wel een paar lievelings radiozenders in de gta maar de radio van gta4 is mijn favourit san andreas: kdst vice city: enmtion 3 : flasback Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 deze gta heeft inderdaad de slechtste muziek van alle gta's ik heb de patch 2.40 gedownload voor ingame muziek luisteren maar dat lukt niet. je zou toch zeggen dat gta zowieso je eigen muziek moet kunnen luisteren Misschien komt er binnenkort een patch uit waarbij dit wel mogelijk wordt. Echter vind ik de muziek lang niet zo slecht als sommige (waaronder mrwhoopy) hier. Muziek is ook een kwestie van smaak Sommige zenders (1 of 2) vind ik niets maar de rest kan ik wel waarderen hoor.... Past wel bij de setting vind ik. Hmmm, idd... ik vind 't wel wazig ergens dat veel mensen, ik ook wel een beetje, eerlijk gezegd, de muziek van GTA VC het beste vinden, dus muziek uit de jaren '70, begin jaren '80, en niet eigentijdse muziek... Ik persoonlijk vind alleen de soundtrack van VC gaaf, maar lang niet alle muziek, bij GTA IV vind ik dat je een perfecte keuze hebt, voor iedere smaak wat wils: voor hardrock heb je LCHC, voor electro heb je Electro Choc, voor klasiekere muziek heb je Classics, etc. etc.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Ja bij VC had je niet veel keuze. ( hoeft van mij ook niet van de muziek die er was pastte super bij de sfeer.) Bewerkt: 7 juli 2008 door forumrunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.