Jump to content

Onderbroken gesprek


Daroniar

Recommended Posts

Nadat je een missie hebt afgemaakt bel je altijd die persoon op om te zeggen dat het gebeurt het is en daarna krijg je altijd dat icoontje weer opnieuw op de kaart. Ik heb net de missie Dust Off gedaan en na de missie belde ik die persoon op maar klikte hem per ongeluk weg terwijl ik al met hem aan het praten was omdat ik een auto instapte.

Als ik hem nu terug probeer te bellen krijg ik een antwoordapparaat. Wat moet ik doen !?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Daroniar,

Dit topic hoort eigenlijk op het IV: Missie Hulp forum. Dat je dat alvast weet.

Jouw probleem is volgens mij niet echt vreselijk. Het is namelijk mogelijk om een gesprek over te slaan d.m.v. de B knop op de Xbox, en de cirkel op de PS3. Je kan ook een bepaalde zin overslaan d.m.v. de D-Pad down. Waarschijnlijk staat het teken van de United Liberty Paper (de U) gewoon op de map. Je kan hier naar toe voor de volgende missie (maar dat zal je wel snappen).

Hier kan je info vinden over de volgende missie: Ehum, >HIER< dus. Hier heb je nog het missie overzicht van Wikigta.org, waar je alle missie's van alle GTA's kan vinden. Dus op http://www.wikigta.org.

Link to comment
Delen op andere websites

Om het nog iets duidelijker te maken: "Je kunt je telefoon gesprekken skippen zodat je het gesprek niet af hoeft te luisteren". Dit kun je bij de missie's maar dus ook bij het bellen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het probleem is, is dat dat icoontje van United Liberty Paper er dus niet staat.

Ik bedenk me ineens dat je moet wachten tot de volgende missie. Een paar van UL Papers mannen hebben iets met die helikopter gedaan, dus moet je wachten tot hij je belt en zegt dat je moet komen.

Suc7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...