Jump to content

Wij zijn geïnspireerd door GTA IV”, aldus criminelen

Sjorszzz

Recommended Posts

Op die leeftijd ben je daar heel invloedbaar voor dat merk ik met jongeren in mijn buurt.

Ze willen altijd maar de held uithangen en andere mensen verbaasd laten staan.

Sommige jongeren zijn daar gevoelig voor andere weer niet dus niet persoonlijk

opvatten:p

Delen op andere websites

Opsluiten die kindjes! :cry: een beetje GTA belachelijk maken pfft

idd, ze moeten altijd GTA hebben, er zijn genoeg games die 10 keer geweldadiger zijn, bloediger, enzovoort.

Kijk maar naar the getaway, daar kun je dat ook allemaal, (je mag daar zelfs vrouewen "Topless" zien dusja...

Waarom moeten ze nou altijd GTA hebben? Altijd klachten, gezeur en nu dit..... Die irritante kinderen zonder leven zien geen verschil tussen een game en realitieit. Ik vind dat ze de makers van de game dat niet kwalijk moeten nemen, maar de mensen die het verkopen. Want wat staat er nou DUIDELIJK op de kaft van het spel? 18plus.jpg JA je ziet het goed. 18 jaar en ouder. Laten ze daar maar eens eerst even op letten inplaats te zeuren over games, want ze zijn helemaal niet erger dan films. Waar voor heb je tegenwoordig kijk cijfers :duh: Ik zou de lol niet voor jongeren willen bederven, maar beter dat dan een BAN voor de verkoop op games zoals Grand theft auto.

Op die leeftijd ben je daar heel invloedbaar voor dat merk ik met jongeren in mijn buurt.

Idd, dat is nu juist een reden dat ze meer op kijk cijfers moeten letten inplaats op geweld van games.

Vat het dus van mij ook niet persoonlijk op ^^

Bewerkt: door frankyyguy
Delen op andere websites

Die 18+ staat voor de adviesleeftijd. Dat zegt dus niks. Ik ben ook 13 hoor. En heb ook GTA IV. So?

En natuurlijk kunnen die jongens het van GTA hebben. Het geeft waarschijnlijk wel invloed. Maar als ze zeggen dat ze het van GTA hebben klopt het meestal niet. Ik denk dat je dat alleen kan bewijzen na een onderzoek. Wat mij betreft sluiten ze die gasten een paar jaar op :)

Delen op andere websites

Die 18+ staat voor de adviesleeftijd. Dat zegt dus niks. Ik ben ook 13 hoor. En heb ook GTA IV. So?

En natuurlijk kunnen die jongens het van GTA hebben. Het geeft waarschijnlijk wel invloed. Maar als ze zeggen dat ze het van GTA hebben klopt het meestal niet. Ik denk dat je dat alleen kan bewijzen na een onderzoek. Wat mij betreft sluiten ze die gasten een paar jaar op :)

Het is de bedoeling dat ze dat verkopen aan mensen vanaf 18 jaar en ouder. In sommige plaatsen in amerika mag je het niet eens meer kopen onder de 18. En ja, je bent 13, en je zal vast niet zijn zoals overdreven snel beinvloedbare kinderen, maar op deze mannier voorkom je dat wel meer. En als je graag Gta wil kopen en je bent 13, dan kun je het altijd aan je ouders vragen of aan een (oudere broer of zus) Op deze mannier hebben TOCH minder jongeren (jonger dan 18) een spel van 18 jaar en ouder.

vat het niet persoonlijk op ;) Beter iets moeilijker aan een spel komen dan dat games gecancelled worden toch? ^_^

Delen op andere websites

Nou GTA Is op veel punten wel erg realistich maar dat maakt het juist leuk vind ik.

Want het is maar een spel en daar kan je wel de crimineel uithangen.

En in het echt niet zomaar.

Dus dat is wel leuk. :puh:

Edit hieronder AXIO,

We hebben echt precies op de zelfde tijd een reactie toegevoegd.

Echt precies de zelfde tijd.

Maar wrm sta jij wel onder mij?

Bewerkt: door Sjorszzz
Delen op andere websites

die 18+ is bij ons inderdaad een adviesleeftijd, wat veel mensen al eens schijnen te vergeten

Maarja kijk, 10-20 jaar geleden waren ze door metalmuziek geinspireerd om te moorden (zie: Columbine high school) nu is het door GTA, subculturen (zoals gamers) en sociaal minder aanvaarde games (zoals GTA) zijn nu eenmaal een makkelijk doelwit voor moraalriddders en ook makkelijk om de schuld op te schuiven van een moord

Delen op andere websites

idd, ze moeten altijd GTA hebben, er zijn genoeg games die 10 keer geweldadiger zijn, bloediger, enzovoort.

Kijk maar naar the getaway, daar kun je dat ook allemaal, (je mag daar zelfs vrouewen "Topless" zien dusja...

Waarom moeten ze nou altijd GTA hebben? Altijd klachten, gezeur en nu dit..... Die irritante kinderen zonder leven zien geen verschil tussen een game en realitieit. Ik vind dat ze de makers van de game dat niet kwalijk moeten nemen, maar de mensen die het verkopen. Want wat staat er nou DUIDELIJK op de kaft van het spel? 18plus.jpg JA je ziet het goed. 18 jaar en ouder. Laten ze daar maar eens eerst even op letten inplaats te zeuren over games, want ze zijn helemaal niet erger dan films. Waar voor heb je tegenwoordig kijk cijfers :duh: Ik zou de lol niet voor jongeren willen bederven, maar beter dat dan een BAN voor de verkoop op games zoals Grand theft auto.

Idd, dat is nu juist een reden dat ze meer op kijk cijfers moeten letten inplaats op geweld van games.

18+ klopt wel ja, maar ehh, je weet niet half

hoeveel minderjarigen het spel hebben xD

Ik zal je verklappen; ik ben er een van :')

Delen op andere websites

Domme kindjes :duh:

Even geleden op Discovery Channel was nog iets op over de geschiedenis van games.

En daar kwam GTA ook in vernoemd.

Ze vertelde duidelijk dat GTA SPECIAAL gemaakt is voor dingen die in het spel wel mag doen maar in het echte leven NIET!!!

Ik hoop dat hun ouders hen billekoek geven :7

Je hebt echt geen verstand als je zo gaat doen. :N

MVG PiekeTheCat

Edit:

Ik was 5/6 jaar toen ik GTA begon te spelen. :D

Maar dat kwam omdat mijn pa ook gamer was.

Ik weet zelf ook wel dat ik die dngen in het echt niet moet doen. :7

Bewerkt: door PiekeTheCat
Delen op andere websites

Even geleden op Discovery Channel was nog iets op over de geschiedenis van games.

Ze vertelde duidelijk dat GTA SPECIAAL gemaakt is voor dingen die in het spel wel mag doen maar in het echte leven NIET!!!

MVG PiekeTheCat

Edit:

Ik begon ook op 6, 7 jaar :$

via een vriend :')

Delen op andere websites

MVG PiekeTheCat

Edit:

Ik begon ook op 6, 7 jaar :$

via een vriend :')

Same here, maar toen kon ik ook al een beetje engels dus dat scheelt ;) Maar dit zijn gewoon losgeslagen jongeren die zowiezo al dit soort dingen vaker doen, maar door GTA weer nieuwe dingen uitvinden om te doen om de buurt te terroriseren.

Delen op andere websites

18+ klopt wel ja, maar ehh, je weet niet half

hoeveel minderjarigen het spel hebben xD

Ik zal je verklappen; ik ben er een van :')

ik ben ook pas 13 jaar en heb alle gta's die er zijn :tu:

maar iedereen die alles op 1 rijtje heeft snapt dat alle gta's gwoon spelletjes zijn en dat als je het na gaat doen de gevolgen niet te overzien zijn :N

iedereen heeft wel eens een vechtpartijtje gehad maar dan nog door het spel ga je toch egt niemand neerknuppele zomaar of als je ruzie heb iemand neerschieten :N

so remember!!!! it's just a little game ^_^

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...