Jump to content

The fastest boat

Madhoax

Recommended Posts

Hoi,

Ik speel de fastest boat missie, maar wanneer ik iedereen heb neergeknald, en ook de mechanica die binnen in de harbor building zitten waar de switch staat, dan blijft de harbor deur dicht!! Zo kan ik niet bij de switch komen om de boot te laten zakken. Iemand anders die ook dit probleem heeft (gehad)?

Delen op andere websites

Hoi,

Ik speel de fastest boat missie, maar wanneer ik iedereen heb neergeknald, en ook de mechanica die binnen in de harbor building zitten waar de switch staat, dan blijft de harbor deur dicht!! Zo kan ik niet bij de switch komen om de boot te laten zakken. Iemand anders die ook dit probleem heeft (gehad)?

over welke deur heb je het precies?

ik ken helemaal geen deur in dat gebouw.

heb je wel het juiste gebouw? (rare vraag, ik weet het)

Delen op andere websites

Je meot niet door een deur, maar door de de grote poort aan de kant van de haven. Je gaat aan de kant kijken waar de boot hangt. Daar is een grote opening, die trouwens altijd open is. ;)

Delen op andere websites

Hmm vreemd, die deur staat toch alltijd automatisch open?

Maarja, hier wat tips: Als je geen zin hebt om iedereen te vermoorden rij dan met je auto iedereen om ver.

Via de buitenkant kun je dan naar binnen. (En geloof me, de poort is echt open) Misschien zit er een fout in je spel? :{

Delen op andere websites

Bij mij staat de deur automatisch dicht...

Maar als ik dan via een raam kijk, is de deur geopend, maar ik kan er niet doorheen lopen..

Beetje vreemd. (zie onderstaande screens)

Ik heb de andere missies nog niet afgemaakt, dus ms moet ik dat eerst doen?

(Van A en C bedoel ik dan, ricardo diaz is er als laatste bijgekomen.

post-96291-1215345682_thumb.jpg

post-96291-1215345690_thumb.jpg

Bewerkt: door Madhoax
Delen op andere websites

Hmm, zeer vreemd. Zo kun je de missie natuurlijk nooit uitspelen.

Ik zou meteen als je naar het tweede eiland kunt gaan (na de missie dat je met Lance in een helicopter hebt gezeten) kijken of hij dan ook al dicht is. Als dit het geval is, dan is het waarschijnlijk een fout in het spel, want bij mij hebben deze schuifdeuren altijd opengestaan.

In principe zou het niets mogen uitmaken welke missies je eerst speelt, maar je kunt idd altijd proberen eerst de andere missies uit te spelen.

grts Clemens

Delen op andere websites

Moet je niet naar ergens anders? Want als ik op de screen kijk waar jij naar de poort kijk zie ik een gele marker achter je. Ga achter je eens kijken en loop zo dat je op de radar in de gele marker staat. Misschien is dit een boot waar je moet instappen of iets anders. ;)

Delen op andere websites

Volgens mij is dit gephotoshopt, zo denk ik erover.

Anders zal dit erg raar zijn.. :?

Dit is absoluut niet gephotoshoped. Ik heb al 50x de missie proberen te doen, maar elke keer is die fucking deur gesloten. Ik snap d'r geen reet van....

Delen op andere websites

Moet je niet naar ergens anders? Want als ik op de screen kijk waar jij naar de poort kijk zie ik een gele marker achter je. Ga achter je eens kijken en loop zo dat je op de radar in de gele marker staat. Misschien is dit een boot waar je moet instappen of iets anders. ;)

Die marker is de boot die je mee moet nemen. Maar eerst moet je de switch vinden waarmee je de boot laat zakken, en die zit in dat gebouw, alleen daar kan ik niet in dus. Ik zie wel de switch vanuit de ramen, en ik zie dat de deur openstaat door de ramen, maar als ik ervoor sta zijn ze elke keer gesloten. Beetje vaag.

Delen op andere websites

Heb je toevallig een mod gebruikt of iets dergelijks?? Dat kan misschien de oorzaak van het probleem zijn. Anders kijk je even in de database voor een andere savegame. Misschien doet die het wel ^_^

Delen op andere websites

Heb je toevallig een mod gebruikt of iets dergelijks?? Dat kan misschien de oorzaak van het probleem zijn. Anders kijk je even in de database voor een andere savegame. Misschien doet die het wel ^_^

Wel cheats, maar geen mod voorzover ik weet...

Anders sla ik de missie voorlopig wel ff over, zal eens langs de haven rijden als de missie nog niet gestart is, ms dat de deur dan wel open is...

Delen op andere websites

Wat je natuurlijk ook kunt doen is eventjes jouw savegame plaatsen, zodat een van ons kan kijken of de deuren bij ons ook dicht zitten. Wat ik mij herinner is dat de deuren tijdens de missie altijd open staan, maar daarbuiten niet, totdat je hem koopt... Maar goed, in ieder geval staan ze tijdens de missie altijd open. Dus mocht je er nog niet uit zijn gekomen, plaats je savegame dan hier, en we kijken ernaar. ;)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Delen op andere websites

• 3 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...