nljesse Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 ik heb in heel veel filmpjes gezien dat als ze van een gebouwaf springen dat ze dan het via een andere hoek filmen dus nu een vraag hoe doen ze dat ik heb hier geen andere topic afer gezien dus aub niet klagen als het er wel was Reageren
nljesse Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Houd het rondje is ingedrukt . bij mij lukt dat niej Bewerkt: 5 juli 2008 door nljesse Reageren
Tsirapo Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Houd het rondje is ingedrukt . bij mij lukt dat niej Blijven proberen zou ik zo zeggen xD Reageren
M4X Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Volgensmij is zo een cinematic camera enkel mogelijk in voertuigen, wat dus mogelijk is met rondje op de PS3 en met B op de Xbox360. Ik denk dat het geen ingame filmpjes waren waar je het over hebt. Wat wel mogelijk is, is om met de rechter analoge stick de camera te draaien Reageren
Wienish Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan is dat alleen zo in de cutscenes van enkele GTA IV missies. Het kan volgens mij niet zelf uitgevoerd worden :$ Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 het lukt wel hoor maar het gaat geheel automatisch. probeer maar eens van een hijskraan aftespringen en dan zie je dat de camera automatisch vanuit een andere hoek jou val filmt. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 soms gfaat dat bij mij vanzelf als ik van een heel hoog gewbouw afspring Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.