JayKay Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Als ik tegenwoordig op SA:MP ga dan laadt alles heel langzaam. Als ik bijvoorbeeld naar een stunt-server ga, dan zie ik eerst alleen maar blauwe lucht, dan komt héél langzaam de grond in beeld, dan de objecten en alle omgeving maar dat is pas na een minuut of langer. De objecten knipperen de hele tijd, en dat is heel irritant als je rijdt (botsingen tegen alles ). Bij één server is het zo dat me beeld 10 seconde stilstaat als ik bijvoorbeel naar een nieuwe plek teleporteer. Reageren
Traser Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Dan heb je teveel aanstaan op de Background. doe » Ctrl-Alt-Delete, Dan ga je naar processen en dan kies je de grootste die erbij staat en kies je voor Process beëindigen Pak niet die "SYSTEM" Processen. Mvg -T Reageren
JayKay Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Dan heb je teveel aanstaan op de Background.doe » Ctrl-Alt-Delete, Dan ga je naar processen en dan kies je de grootste die erbij staat en kies je voor Process beëindigen Pak niet die "SYSTEM" Processen. Mvg -T Dat had ik al geprobeerd, alle grote horen bij SYSTEM en degene die wat kleiner zijn horen bij me anti-virus of anti-spyware. En dit allemaal doet ie pas sinds gisteren terwijl ik niks heb veranderd. Bewerkt: 4 juli 2008 door ysohnul Reageren
Sandra Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Misschien is je computer updates aan het installeren. (automatische updates). Dan kan sa:mp ook wel eens langzaam gaan. Reageren
JayKay Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Misschien is je computer updates aan het installeren. (automatische updates). Dan kan sa:mp ook wel eens langzaam gaan. Nope, geen updates of wat dan ook Reageren
Juwayri Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Het lijkt me ook inderdaad erg onlogisch dat je pc de hele tijd aan het updaten is. Maar er kunnen wel andere processen lopen die continu verbinding nodig hebben met internet en daarmee dan niet te zuinig doen. En als je teleporteerd naar een stunt en je zit de objecten niet dan is dat meestal vrij normaal. Dan moet je eerst van je voertuig afstappen. Vervolgens worden de objecten geladen. En als je dan in/op je voertuig stapt kun je stunten. Laden de objecten ook niet als je van je voertuigen afstapt dan is er of wat mis met jou of wat mis met de server. En daar kun je makkelijk achterkomen door te vragen of er meer last van hebben op die server. En heb je trouwens een hoge ping? Want daar word alles ook langzamer van. En dan zul je toch echt eens naar je internetverbinding of je processen moeten kijken. Bewerkt: 5 juli 2008 door Juwayri Reageren
Freaksken Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Misschien staat er teveel op je pc. Hetgeen je ook kan doen is gwn gta sa en/of multiplayer herinstalleren. Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Of heb je misschien (te veel) mods geinstalleerd? Want jouw verhaal ken ik heel goed, want ik het hetzelfde, bij SA-MP reageert SA veel erger op mods dan gewoon offline. Reageren
Traser Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Missen het wissen van je Temp files, Cookies en History? Reageren
JayKay Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Missen het wissen van je Temp files, Cookies en History? Hmm... het heeft wel iets geholpen, SA:MP laadt wel iets sneller, maar het laadt nog steeds niet normaal. Ben er btw ook achter gekomen dat het probleem niet aan de server ligt maar aan mij. Of heb je misschien (te veel) mods geinstalleerd?Want jouw verhaal ken ik heel goed, want ik het hetzelfde, bij SA-MP reageert SA veel erger op mods dan gewoon offline. Voor zover ik weet heb ik 5 mods geinstalleerd, volgens mij gebaseerd op txd/dff. EDIT: ik heb ook nog een paar geluidsmods geinstalleerd, maar die heb ik al een tijdje. Misschien staat er teveel op je pc. Hetgeen je ook kan doen is gwn gta sa en/of multiplayer herinstalleren. Wat bedoel je met "er staat teveel op je pc", bedoel je daarmee in de GTA folder of op me hele pc? Ik kan me trouwens niet voorstelllen dat het probleem daaraan ligt, aangezien dat niks met de snelheid van de verbinding te maken heeft Bewerkt: 6 juli 2008 door ysohnul Reageren
JayKay Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Huh? Ik zat te kijken op www.sa-mp.com en ik zag dat er een nieuwe update was (0.2.2 R3). Ik dacht van zal wel niet zo veel veranderd zijn enzo. Dus ik downloaden en installeren. Toen ging ik op die ene server, en alles deed weer gewoon normaal !!. Het laden ging supersnel, de objecten "knipperen" niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.