Fbi-Crew Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Wie weet wat de nieuwste driver update van Sis 761 is? Reageren
Rullez Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ga is naar Google.nl en typ daar 'driver update van Sis 761' in. Dan krijgt je diverse linken te zien . Zoek het juiste typenummer op het download dan de driver . Reageren
Tjerk Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik heb het voor de grap al voor die arme knul opgezocht: klik Edit: Hoe oud is die gekke videokaart van jou! De enige werkende link die ik vond is op een hongarische site ofzo. Druk op "letöltés" en je zorgen zijn voorbij. Bewerkt: 4 juli 2008 door tjerk Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik heb het voor de grap al voor die arme knul opgezocht: klikEdit: Hoe oud is die gekke videokaart van jou! De enige werkende link die ik vond is op een hongarische site ofzo. Druk op "letöltés" en je zorgen zijn voorbij. zo thanxx nu alleen nog kijken of tie het doet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.