Jump to content

sex appill kleding

Recommended Posts

Geplaatst:

krijg je sex appill en respect voor de kleding in je kleding kast of alleen voor de kleding die je aan hevbt zaolsbij tattoos en als het is welke je aan hebt welke kleding stukken zijn dat en waaar kan je ze kopen (er is een link er naar maar dan stopt internet -hij wil niet meer laden- :duh:)

Geplaatst:

Het sex-appeal word bepaald door de kleding die je aan hebt, niet die wat ook in de kast hangen. Voor meer info over de prijs en locatie waar je het kan kopen moet je op >>deze<< pagina kijken onder 'Kleding' en een winkel kiezen. Daar staat alle info die je nodig hebt. ;)

Geplaatst:

Ook de auto die je rijdt.

Ga in een dure bak zitten en je sex appeal gaat omhoog, als je auto schade heeft gaat hij wat omlaag.

Ook als je je auto hebt gepimpt stijgt het ook.

Probeer maar is uit.

Ook als je in een dure auto hebt gezeten en je staat in de buurt blijft hij hoog.

Loop je er ver van weg zakt hij weer.

Geplaatst: (bewerkt)

de auto met het meeste sex appeal was (d8 ik ergens hier op het forum gelezen te hebben van een zeer eerbaar member) een getunede slamvan. :7

ook je haarstijl telt mee, en ik dacht dat 'cornrow' het kapsel was met het meeste sex-appeal.

voor alle respect per kapsel kan je >>hier<< terecht, (de duurste zijn waarschijnlijk ook die met het meeste sex appeal, maar het staat er niet bij.)

voor alle respect voor tattoo's >>hier<< (ze staan wel geordend per stad, dus klik voor de rest op de andere tattoo shop links).

en nu zijn denk ik alle links gegeven die je nodig hebt. ^_^

greetz_ :cya:

Bewerkt: door senneken

Het beste kun je het tuxedo pak kopen als je een hoog sex-appeal wil hebben, met de bijhorende broek en de black shoes moet het wel lukken. En als je je sex-appeal nog iets hoger wil hebben is het handig om een black derby te kopen, dat is een mooie zwarte hoed. Succes!

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

ik heb opgezocht welke kleding het meeste respect en sex appeal oplevert maar er gebeurd nix als ik ze aantrek.

wat moet je doen voordat je respect omhoog gaat

Geplaatst:

Respect krijg je doormiddel van missies doen. Voltooi veel missies en bij elke missie krijg je wel respect. Zo kan je dat dus helemaal vol krijgen. Als je op een bepaald stukje van je balk bent kan je homies recruteren. Als je verder gaat en het balkje dus meer vol is, dan kan je ook meer homies recruteren.

Sex Apeal krijg je doormiddel van mooi eruit zijn. In de Didier Sachs zijn mooie kledingsstukken. Kies er maar wat uit en des te sneller gaat je sex appeal omhoog. Ook kan een mooie auto er voor zorgen dat je een beter sex appeal krijgt. Waarom weet ik niet maar dat is wel zo :7

Sex Appeal kan je ook krijgen door middel van daten met je vriendinnen en daarna mee te gaan naar binnen. Als je haat bij het huis afzet kan je een bevestiging doen of je wel mee naar binnen gaat of niet. Als je wel mee gaat krijg je misschien ook een hoger appeal. En je krijgt dan een betere relatie met die vriendin.

Daarnaast kun je tussen de missies 'Doberman' en 'The Green Sabre' gangterritoria veroveren. Na 'The Green Sabre' zullen ze tijdelijk weer verdwijnen, je zult dan naar de Badlands gaan. De gangterritoria vallen dan weer in handen van je vijandige gangs (maar je heb wel al meer respect!).

Na 'A Home in the Hills' belandt je weer in Los Santos, en na 'Home Coming' zul je weer gangterritoria over kunnen nemen.

@ hierboven: Auto's kunnen je ook sex appeal geven, omdat je er net zoals met een goed pakje er beter uit ziet.

Bewerkt: door VWO-er
Wat moet je doen zodat je respect omhoog gaat?
Haal de 100% en je respect-balk zit vol, dat is een beloning voor het halen v/d 100%, zie ook de >100% checklist<. En de mogelijkheid van VWO-er (gang-gebieden veroveren). ... Was één topic niet voldoende jorry95? Je krijgt echt niet meer respect als je meer topics over één onderwerp opent!
Respect krijg je doormiddel van missies doen. Voltooi veel missies en bij elke missie krijg je wel respect. Zo kan je dat dus helemaal vol krijgen.
Als je alleen missies doet gaat dat heel langzaam en raakt die balk nooit vol.
Sex Apeal krijg je doormiddel van mooi eruit zijn. In de Didier Sachs zijn mooie kledingsstukken. Kies er maar wat uit en des te sneller gaat je sex appeal omhoog. Ook kan een mooie auto er voor zorgen dat je een beter sex appeal krijgt.
Kleding, kapsel en tattoo's kunnen voor zo'n 50% sex-appeal zorgen, die andere 50% kan je aanvullen met een auto met een hoog sex-appeal gehalte.
Waarom weet ik niet maar dat is wel zo :7
Met een mooie auto krijg je meer aandacht van de chicks dan met een roestbak, logisch toch!
Sex Appeal kan je ook krijgen door middel van daten met je vriendinnen en daarna mee te gaan naar binnen.
Grote onzin, de dames vallen op een hoog sex-appeal, dat krijg je er niet van! Duidelijk de klok horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Het beste kun je het tuxedo pak kopen als je een hoog sex-appeal wil hebben, met de bijhorende broek en de black shoes moet het wel lukken. En als je je sex-appeal nog iets hoger wil hebben is het handig om een black derby te kopen, dat is een mooie zwarte hoed. Succes!
Tweed jasje en broek geven net iets meer dan een tuxedo (smoking), de Black Derby geeft juist het minste van alle hoeden in Didier Sachs, voor exacte waarden toch eerst even op wiki kijken: >klik<.
Geplaatst:

Dark_Zemy, ik kwam deze quote tegen in dit topic:

de auto met het meeste sex appeal was (d8 ik ergens hier op het forum gelezen te hebben van een zeer eerbaar member) een getunede slamvan. :7

:)

Geplaatst:

Voorlopig zal je voor waardes van sex-appeal van voertuigen moeten uitwijken naar een andere site: >klik<, klik daar op een voertuig. Dan krijg je een lijst te zien waarbij met sterren wordt aangegeven hoe hoog de sex-appeal waarde is. Aangezien hier nog regelmatig vragen over komen op het forum en de tips / adviezen e.d. nogal uiteenlopen zal ik beginnen met het verzamelen van gegevens. Uiteindelijk zal er ook op wikigta dan een pagina komen waarbij de waardes niet aan de hand van sterren maar aan de hand van %-en zullen worden aangegeven. Dan zal ook duidelijk worden of tunen en schade een positieve of negatieve invloed heeft. Hou wikigta dus in de gaten ;)

Geplaatst:
Voorlopig zal je voor waardes van sex-appeal van voertuigen moeten uitwijken naar een andere site: >klik<, klik daar op een voertuig. Dan krijg je een lijst te zien waarbij met sterren wordt aangegeven hoe hoog de sex-appeal waarde is. Aangezien hier nog regelmatig vragen over komen op het forum en de tips / adviezen e.d. nogal uiteenlopen zal ik beginnen met het verzamelen van gegevens. Uiteindelijk zal er ook op wikigta dan een pagina komen waarbij de waardes niet aan de hand van sterren maar aan de hand van %-en zullen worden aangegeven. Dan zal ook duidelijk worden of tunen en schade een positieve of negatieve invloed heeft. Hou wikigta dus in de gaten ;)

Waar kun je die dan vinden? op wikigta dan?

Geplaatst:
Waar kun je die dan vinden? op wikigta dan?
Doe je ogen open en lees!
Voorlopig zal je ... moeten uitwijken naar een andere site ... zal ik beginnen met het verzamelen van gegevens. Uiteindelijk ZAL er ook op wikigta dan een pagina komen ... Hou wikigta dus in de gaten!
Zie je het nu wel :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...