Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2017 Ongelooflijk: Murray, Djokovic en Nadal zijn allemaal al uitgeschakeld vóór de halve finale. Kom op Federer, anders wordt het echt een verrassende winnaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 13 juli 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2017 11 uur geleden, Dutchy3010 zei: Ongelooflijk: Murray, Djokovic en Nadal zijn allemaal al uitgeschakeld vóór de halve finale. Kom op Federer, anders wordt het echt een verrassende winnaar. Aan het begin van het toernooi hoopte ik absoluut op Federer in plaats van één van de andere grote drie, maar nu... stiekem hoop ik wellicht wel op die verrassende winnaar. Vooral omdat het in het mannentennis vrijwel altijd deze vier zijn die winnen, dan vind ik het altijd mooi als een andere speler een keer wint. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2017 Federer tweede grand slam titel dit jaar, terwijl iedereen overtuigd was dat zijn carrière voorbij is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2017 Op 16-7-2017 om 16:55, Dutchy3010 zei: Federer tweede grand slam titel dit jaar, terwijl iedereen overtuigd was dat zijn carrière voorbij is... Laat toch maar weer mooi even zien dat hij de beste aller tijden is. Nadal kan het eigenlijk vooral op één ondergrond, Djokovic heeft het niet lang genoeg achter elkaar kunnen volhouden en Murray kan het vooral als de rest het af laat weten. Wel jammer dat het geen spannender finale werd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2017 Nadal stond ook in finale Australian open, toch? Mooi, beiden afgeschreven, verdelen dit jaar de grand slams hoe een hekel ik ook aan Nadal heb: de rivaliteit tussen hem en Federer is ongeëvenaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 28 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2018 Wat een held. Federer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 14 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2018 Nou heb ik niet veel tennis gezien in mijn 22 jaar, maar ik kan met zekerheid zeggen dat dat de beste match ooit was waar ik getuige van ben geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2019 Zonde van Kiki Bertens. Had echt gehoopt dat ze ver zou komen op Roland Garros. Maar helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.