Jump to content

Grand Slams

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

76

• NandroDavids

43

• 3L1077

43

• JasonStatham

11

Zo, wat een verrassing zeg! Helaas niet gezien, maar knap natuurlijk om in 3 sets van Nadal te winnen. Ook al had Nadal nog geen wedstrijd op gras gespeeld dit jaar, het blijft een prestatie van formaat. Natuurlijk gaat Darcis niet ineens extreem ver komen, maar dat hoeft ook niet: zijn toernooi is al geslaagd :)

Aan de andere kant wel jammer dit, want volgens mij had Nadal-Federer al de kwartfinale kunnen zijn. Maar ik zal niet klagen: ben al lang blij dat er weer 's een verrassing is, want tennis is wel héél voorspelbaar geworden de laatste jaren.

Delen op andere websites

Nee ik loop niet van stapel, Federer wint toch sowieso, maar het is een mogelijkheid die gegroeid is tegenover gisteren.

Dat zou ik ook nog niet zo zeggen. Federer is zijn niveau van de laatste jaren kwijt.

Darcis haalt inderdaad de finale niet, aangezien hij uit het tornooi is gestapt. Waarom? Zijn arm doet pijn nadat hij een paar keer moeten duiken heeft naar een bal in zijn match tegen Nadal. Zonde.

Delen op andere websites

Bij de mannen zijn we Nadal al kwijt dus, en bij de vrouwen Errani, Wozniacki en Azarenka. Die laatste door een blessure, maar toch: dit kon wel 's onbekendere namen opleveren in de latere fase van het toernooi. En dan zou 't wel 's erg leuk kunnen worden :)

Delen op andere websites

Dubbelpost >>> Door Guardian1980: gedoogd, want u is paars<<< , want:

Wow, Federer al naar huis! :O

Voor het eerst sinds 2004 of zo dat hij niet in de kwartfinale van een Grand Slam staat. Nu is een finale tussen Murray en Djokovic wel heel erg voor de hand liggend, maar ja, in dit toernooi valt niets meer te voorspellen vrees ik. En dat maakt 't leuk :D

Delen op andere websites

Voor het eerst sinds 2004 of zo dat hij niet in de kwartfinale van een Grand Slam staat.

Inderdaad, in 2004 verloor hij in de 3e ronde op Roland Garros van Kuerten. De andere drie Grandslams won hij dat jaar wel "gewoon".

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...