3L1077 Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Ongelooflijk, 2-0, nu toch echt wel hopen op een comeback. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 24 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Wow... Gewoon wow... In 3 sets... Sprakeloos :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Wow... Gewoon wow... In 3 sets... Sprakeloos :O Dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Nou dit had ik niet verwacht, absoluut niet. Nadal er nu al uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Je moet je maar voorstellen, Darcis wint Wimbledon... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Ik zou niet te hard van stapel lopen, maar dit gaat een ongelooflijke boost aan zijn zelfvertrouwen geven. Echt ongelooflijk dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Nee ik loop niet van stapel, Federer wint toch sowieso, maar het is een mogelijkheid die gegroeid is tegenover gisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Zo, wat een verrassing zeg! Helaas niet gezien, maar knap natuurlijk om in 3 sets van Nadal te winnen. Ook al had Nadal nog geen wedstrijd op gras gespeeld dit jaar, het blijft een prestatie van formaat. Natuurlijk gaat Darcis niet ineens extreem ver komen, maar dat hoeft ook niet: zijn toernooi is al geslaagd Aan de andere kant wel jammer dit, want volgens mij had Nadal-Federer al de kwartfinale kunnen zijn. Maar ik zal niet klagen: ben al lang blij dat er weer 's een verrassing is, want tennis is wel héél voorspelbaar geworden de laatste jaren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Nee ik loop niet van stapel, Federer wint toch sowieso, maar het is een mogelijkheid die gegroeid is tegenover gisteren. Dat zou ik ook nog niet zo zeggen. Federer is zijn niveau van de laatste jaren kwijt. Darcis haalt inderdaad de finale niet, aangezien hij uit het tornooi is gestapt. Waarom? Zijn arm doet pijn nadat hij een paar keer moeten duiken heeft naar een bal in zijn match tegen Nadal. Zonde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Best wel zonde idd, had nog wel willen zien hoe ver hij kwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Inderdaad, als iemand zoals hij wint tegen Nadal, dan weet je dat hij op zijn beste niveau zit. Ook al zat zijn tegenstander dan niet op zijn niveau. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Maarja, je meot je maar eens voorstellen dat dit niet de eerste ronde was, maar de halve finale ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Bij de mannen zijn we Nadal al kwijt dus, en bij de vrouwen Errani, Wozniacki en Azarenka. Die laatste door een blessure, maar toch: dit kon wel 's onbekendere namen opleveren in de latere fase van het toernooi. En dan zou 't wel 's erg leuk kunnen worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Dubbelpost >>> Door Guardian1980: gedoogd, want u is paars<<< , want: Wow, Federer al naar huis! :O Voor het eerst sinds 2004 of zo dat hij niet in de kwartfinale van een Grand Slam staat. Nu is een finale tussen Murray en Djokovic wel heel erg voor de hand liggend, maar ja, in dit toernooi valt niets meer te voorspellen vrees ik. En dat maakt 't leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Voor het eerst sinds 2004 of zo dat hij niet in de kwartfinale van een Grand Slam staat. Inderdaad, in 2004 verloor hij in de 3e ronde op Roland Garros van Kuerten. De andere drie Grandslams won hij dat jaar wel "gewoon". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.