Crappy-Apple Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Type: website achtergrond Stijl: geen Grootte: zoals hij al is Afbeelding: http://rs4.bloodicerealms.com/bg2.jpg Tekst: geen Rand: geen Kleuren: die roode takjes laaten maar die tegels en opvulling veranderen Render (optioneel): geen Extra (optioneel): maak het wildernes stijl van runescape.com dus dood bloed skelten zo moeten de kleuren van die tegels en opvulling worden het is een achtergrond van een website dus.. maak het niet te chaotis dus gwn de tegels en opvulling andere kleur donker dood bloed en skelten kleuren je kent het wel die kleuren rood wit , zwart .. MOEST JE EEN PAYPAL ACCOUNT HEB IK BEN BEREID TE BETALEN !! maar dan moet het wel goed zijn gedaan.. Bewerkt: 4 juli 2008 door Crappy-Apple Reageren
Timske Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Trouwens laatmaar Bewerkt: 5 juli 2008 door Timske Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 BUMP Iemand hier zo vriendelijk om het te make ? Reageren
Hackman Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Volgens mij heb je die achtergrond van een site gehaald en ik betwijfel of dat wel legaal is. Het is namelijk verboden om dingen van een site te stelen zonder het eerst te vragen. Als je geen toestemming van de site hebt mogen wij je niet helpen. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 crappy-apple: hey crappy apple mag ik je BG editen crappy-apple: tuurlijk crappy-apple! nu goed? jongens toch lol , het is me eige site kan ik toch moeielijk aan me eige toesteming gaan vrage xD BUMP Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Iemand heeft die van Runescape gehaald en bewerkt Dat is al illegaal, en nu gebruik jij die ook en dat is ook illegaal.. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ga jij dan zeggen dat heel youtube ook iligaal is daar gebruike ze ook die rs BG voor channels daar gebruike ze ook afbeeldingen van runescape.com daar zijn ook filpjes van runescape die dus dinges bevate van runescape.com ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.