diehard Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 hey ik ben diehard, ik heb het spel uitgespeeld, denk ik.... (bigg smoke gekillt in end of the line missi) toen kreeg ik dat lijstje met de makers toen had ik dus geen missi's meer maar als ik bij misc kijk staat er dat ik maar 55% heb uitgespeeld hoe kan dat?? want ballas = dood en die gele = radeloos ken iemand me helpe?? want ik ken nou helemaal geen missi's meer doen met sweet enzo :'( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 diehard welkom op het forum klik kijk maar wat je mist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 ja ge moet dan die sprays nog doen en horseshoes enzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Er zijn nog zo ongelofelijk veel dingen die je moet doen, tags sprayen, oysters zoeken enz. Hier staat een 100% checklist, kun je zien wat je nog moet doen: http://faq.gtasanandreas.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) Je hebt de verhaallijn nu uitgespeeld! Nu kan je inderdaad geen missie's meer doen, maar je kan wel voor de 100% gaan! Hierboven zijn al een aantal links waar naar je toe kunt gaan om te kijken wat je nog moet doen. Bewerkt: 6 maart 2005 door Bobbiescie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diehard Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) diehard welkom op het forum klik kijk maar wat je mist ow maar dan ken je niet meer sgieten is het wel?? Bewerkt: 6 maart 2005 door diehard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) die hard jij moet die dingen aankruisen wat je mist je moet volgens bartje ook allen schoolen gold en je mag niet cheaten... :lol: p.s daar klopt niks van volgens mij ... Bewerkt: 6 maart 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diehard Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 die hard jij moet die dingen aankruisen wat je mist je moet volgens bartje ook allen schoolen gold en je mag niet cheaten... :lol:p.s daar klopt niks van volgens mij ... maar de scholen heb ik wel ........??? ken ik nou nog samen met sweet vechten enzo?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 nee ik zou gewoon de checklist afgaan en kijken wat je moet doen... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diehard Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 nee ik zou gewoon de checklist afgaan en kijken wat je moet doen... :huh: maar de heletijd zoeken in bergen enzo waar helemaal niemand loop is toch harstikke saai?? je heb er toch nx aan?? die missi's ken je steeds andere doen... en wat voor rol speeld die gele gang nou in het spel?????????????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) gewoon dat is een gang maar wil je 100 % halen en er is 1 grote berg... en als je hem 100%uit hebt gespeeld ,dat is eergevoel dat 100% procent hebt en je krijgt een hydra en een rhino voor cj huis... Bewerkt: 6 maart 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diehard Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) gewoon dat is een gang maar wil je 100 % halen en er is 1 grote berg... mmmm jammer ik vond het harstikke tof om zij aan zij met sweet te vechten en je andere maten... cesar enzo..... neej oesters opduiken is denkik nx voor mij ik ga wel dat verzuipe doen in de zee in het NO maar toch bedankt voor jullie hulp Bewerkt: 6 maart 2005 door diehard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) nee ik zou gewoon de checklist afgaan en kijken wat je moet doen... :huh: maar de heletijd zoeken in bergen enzo waar helemaal niemand loop is toch harstikke saai?? je heb er toch nx aan?? die missi's ken je steeds andere doen... en wat voor rol speeld die gele gang nou in het spel?????????????????????? Die gele gang is een andere gang, de Vagos. Daar is niks bijzonders aan, dat is net een gang als de Balla's(de paarse) Maar als je de 100% wilt halen mag je NIET cheaten en hoef je NIET alle scholen op goud! Maar wel alle gebieden veroverd hebben, de gele en de paarse dus! Bewerkt: 6 maart 2005 door Bobbiescie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diehard Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 nee ik zou gewoon de checklist afgaan en kijken wat je moet doen... :huh: maar de heletijd zoeken in bergen enzo waar helemaal niemand loop is toch harstikke saai?? je heb er toch nx aan?? die missi's ken je steeds andere doen... en wat voor rol speeld die gele gang nou in het spel?????????????????????? Die gele gang is een andere gang, de Vagos. Daar is niks bijzonders aan, dat is net een gang als de Balla's(de paarse) Maar als je de 100% wilt halen mag je NIET cheaten en hoef je NIET alle scholen op goud! Maar wel alle gebieden veroverd hebben, de gele en de paarse dus! en wat gebeurt er als je 100% heb?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 nee ik zou gewoon de checklist afgaan en kijken wat je moet doen... :huh: maar de heletijd zoeken in bergen enzo waar helemaal niemand loop is toch harstikke saai?? je heb er toch nx aan?? die missi's ken je steeds andere doen... en wat voor rol speeld die gele gang nou in het spel?????????????????????? Die gele gang is een andere gang, de Vagos. Daar is niks bijzonders aan, dat is net een gang als de Balla's(de paarse) Maar als je de 100% wilt halen mag je NIET cheaten en hoef je NIET alle scholen op goud! Maar wel alle gebieden veroverd hebben, de gele en de paarse dus! en wat gebeurt er als je 100% heb?? De meeste mensen doen dat voor zichzelf, maar wat je precies krijgt weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.