gta_iv_sa Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 ik heb juist vice city gekocht ik instaleer hem ok start m'en pc opnieuwuh en start gta vc maar er komt altijd een probleem van microsoft visual c++ runtime library en was van plan op m'en pc uit het raam te gooien (de laaste was een grap) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Probeer eens om Vice City opnieuw te instaleren, zet alle programma's op de achtergrond uit. Voldoet je PC ook wel aan de systeemeissen voor GTA Vice City? de systeemeissen kun je >HIER< vinden. Als dat niet help weet ik het ook niet meer, dan zal je het aan een programmeur moeten vragen die verstand heeft van C++ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_iv_sa Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Probeer eens om Vice City opnieuw te instaleren, zet alle programma's op de achtergrond uit.Voldoet je PC ook wel aan de systeemeissen voor GTA Vice City? de systeemeissen kun je >HIER< vinden. Als dat niet help weet ik het ook niet meer, dan zal je het aan een programmeur moeten vragen die verstand heeft van C++ ja ik heb dit * Intel Pentium IV of AMD Athlon XP processor of hoger * 256(+) MB RAM * 64(+) MB videokaart * 16X CD-ROM/DVD speler * DirectX 9.0 compatible geluidskaart met surround sound * 915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund) * Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP * DirectX 9.0 of hoger maar misschien zal ik eens min instalasie is doen msch werkt wel Bewerkt: 5 juli 2008 door gta_iv_sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Zoek met Google maar eens hierop en je ziet een heleboel mensen met hetzelfde probleem bij het uitvoeren van programma's. Misschien dat je hier iets aan hebt. Wat voor foutmelding krijg je precies? Kun je het even exact overtypen (of maak een afbeelding ervan)? De Runtime Library kan namelijk meerdere foutmeldingen geven en daar kun je vaak een hoop info uithalen. Mochten er delen missen van jouw Visual C++, dan kun je deze hier opnieuw downloaden. (Overigens heeft dit weinig met het programmeren van C++ te maken, aangezien je geen C++ code zult tegenkomen tijdens het verhelpen van dit probleem.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.