lekiamdesign Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Eeh. ik ben lekiamdesign.. eigenlijk lekiam maar die naam bestond al Mn eerste pic hier. Wel aardig simpel gemaakt maarja. Mvg. lekiam Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hij is erg simpel, een beetje saai. Ik ben ook bang dat je de achtergrond zo van internet hebt geplukt. Je hebt geen Border, en geen render. Dat maakt het een beetje saai. 3/10 . Reageren
lekiamdesign Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 klopt.. is simpel gemaakt.. en achtergrond is tog 100% zelf gemaakt.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hij is inderdaad erg simpel. Je hebt geen gebruik gemaakt van een render, dat is opzich wel jammer. Maar dat mag je natuurlijk naar je eigen smaak invullen. Verder vind ik je front (lettertypen) erg saai en donker. Probeer eens verschillende kleurtjes in de letters van je naam, en laat deze terug komen in je background (achtergrond). Aangezien die ook erg donker oogt... Probeer ook eens een tutorial te volgen. Dat helpt goed om je eigen bekend te maken met photoshop en de functies daarvan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.