Ice Banana Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Dit is m'n eerste tut die ik schrijf, hopelijk hebben jullie er wat aan. Hulp of ontbrekingen; posten graag! Outcomes zouden leuk zijn Bewerkt: 4 juli 2008 door Ice Banana Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Nice Ice, het is dat ik nu niet over het materiaal beschik anders had ik je wel een Outcome gegeven Reageren
lekiamdesign Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) ik ga deze proberen.. outcome komt binnenkort dan wel Bewerkt: 5 juli 2008 door lekiamdesign Reageren
lekiamdesign Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ik had teweinig brushes door een foutje.. Tnx voor je tut! Reageren
Rullez Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Mijn outcome al heb ik een aantal stappen over geslagen/anders gedaan . Reageren
Wesley Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hmm, ik begin ook eens wat actiever te worden met Photoshop, en ik heb deze tut maar eens geprobeerd. Outcome: Remember, i am a beginner Reageren
Jay; Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Ik heb hem even snel gedaan en hij is erg makkelijk te volgen. Hij is misschien iets te simpel na afloop maar daar kun je zelf nog wat aan doen. Alles staat duidelijk uitgelegd dus mijn complimenten! Heb gelijk een outcome, hij is niet al te goed ingeblend maar de moeite waard om even te laten zien. Bewerkt: 5 juli 2008 door Jay; Reageren
StynNa Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 GOeie tut, kheb er twee gemaakt #1 (gemixt met andere tut): #2 (normale): Reageren
janis001 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Hey als eerste het is een zeer goeie tut maar toch heb ik een probleem alles lukt tot aan de stap met het lijntje ik kan het zetten maar dan duw ik ctrl+t en er gebeurd niets Weet iemand een oplossing ? bvd Janis001 Reageren
wesley-024 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Heb er 2 van gemaakt, 1kleur 1 zwart-wit hardstikke bedankt. Reageren
devinso Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Heb er 2 van gemaakt, 1kleur 1 zwart-wit hardstikke bedankt. ik weet niet of je het zo gedaan hebt, maar als je je plaatjes verkleint; druk op Ctrl + T, dan krijg je een 'vak' eromheen, houdt dan shift ingedrukt bij het verkleinen, dan blijven de verhoudingen gelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.