Sjorszzz Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb laats een keer gehoord dat je in game ook screens en nieuwe beltonen kan downloaden voor op je telefoon. Kan iemand misschien meer uitleg geven over hoe dit precies werkt??? Bewerkt: 5 juli 2008 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb laats een keer gehoord dat je in game ook screens en nieuwe beltonen kan downloaden voor op je telefoon. Kan iemand misschien meer uitleg geven over hoe dit precies werkt??? Ga ingame het internet op en dan zie je op de start pagina ergens een link voor je telefoon. Op die site kan je: beltonen, MP3's en achtergronden downloaden voor zo'n 100$ per stuk. Bewerkt: 5 juli 2008 door Rullez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 maar dat kan niet met het eerste mobieltje dat je krijgt. het kan alleen met de mobiel die je krijgt van playboyx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Je kan geen screens downloaden, wel beltonen, thema's en sms geluidjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Denk dat ie met screens thema's bedoeld schat (K) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Of het themas zijn weet ik niet want ik heb alleen gehoord dat het kan maar hoe weet ik niet. Hoe zit het dan met die thema,s??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.