Jump to content

Mijn eerste sig van GTA forum en van mijn leven

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik heb een teletubbie sig gemaakt (was eerst voor timske maar maskala had al een sig voor hem gemaakt) dus ik wilden hem ff showen.

Teletubbiesig.jpg

Zeg wat je er van vind en geef hem een rating asjeblieft. Dank je !! :cya:

Geplaatst:

ik vind um wel mooi voor een eerste pic..

maar verder beetje simpel teminste.. denk k..

Maarja je eerste dus..

7

Geplaatst:
Teletubbiesig.jpg

Ik vind je signature niet erg goed gelukt... Je kan heel duidelijk zien dat je een standaard achtergrond hebt gebruikt en daar een render op heb geplakt. Verder is je front heel simpel. Was een stuk mooier geweest als je daar een ''Teletubie stijl'' voor had gebruikt. In ieder geval jammer dat je niks aan inblending hebt gedaan. Ook zie ik geen brushes of effecten behalve om je sig heen is het wat waziger, maar daar is dan ook het meeste wel mee gezegd. Ik ga er geen cijfer voor geven want dat zal niet bepaald hoog worden. Probeer wat meet tutorials te volgens en vooral blijven oefenen! :Y

Geplaatst:
Teletubbiesig.jpg

Ik vind je signature niet erg goed gelukt... Je kan heel duidelijk zien dat je een standaard achtergrond hebt gebruikt en daar een render op heb geplakt. Verder is je front heel simpel. Was een stuk mooier geweest als je daar een ''Teletubie stijl'' voor had gebruikt. In ieder geval jammer dat je niks aan inblending hebt gedaan. Ook zie ik geen brushes of effecten behalve om je sig heen is het wat waziger, maar daar is dan ook het meeste wel mee gezegd. Ik ga er geen cijfer voor geven want dat zal niet bepaald hoog worden. Probeer wat meet tutorials te volgens en vooral blijven oefenen! :Y

?? wat bedoel je met render e.d?

Geplaatst:

Render = Ander woord voor afbeelding

Front = Lettertype

Brushes = Ook een soort van achtergrond, er zijn verschillende soorten. Die je kan downloaden.

Verder is je Sig inderdaad erg simpel, dat is natuurlijk normaal. Want het is je eerste, wel raad ik je aan om eerst even wat uit te proberen en niet meteen opdrachten te gaan doen voor andere leden. Ga er eens een middag voor zitten en probeer wat uit. Zoals ze hierboven al zeiden. Lees en volg veel tuts!

Rondleiding met Ps: <<klik>>

Geplaatst: (bewerkt)

Even de betekenissen op een rijtje:

- Render is het persoon die je in de sig gebruikt (in dit geval dus de Teletubies)

- Front = Lettertypen/tekst

- Background = Achtergrond

- Inblending = dat je render (dus de teletubies) wat verwerkt in de achtergrond.

Kijk hier eens even in: Adobe Photoshop Guide daar vind je genoeg informatie over Photoshop, brushes, fronts enz. :)

Edit: Fiegel5 was me net een paar seconden voor...

Bewerkt: door Global
Geplaatst: (bewerkt)

Even de betekenissen op een rijtje:

- Render is het persoon die je in de sig gebruikt (in dit geval dus de Teletubies)

- Front = Lettertypen/tekst

- Background = Achtergrond

- Inblending = dat je render (dus de teletubies) wat verwerkt in de achtergrond.

Kijk hier eens even in: Adobe Photoshop Guide daar vind je genoeg informatie over Photoshop, brushes, fronts enz. :)

Ow dankjewel!! Bedankt voor je posts (zo veel geleert in 2 posts :schater: ((serieus!!)) ) Maar ga nu veel daar op oefenen.

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:

Ik heb nu een pickachu sig gemaakt. Ik denk dat deze wel beter is dan de eerste. Moet ik hem hier posten of een nieuw topic aanmaken?

Geplaatst:
Ik heb nu een pickachu sig gemaakt. Ik denk dat deze wel beter is dan de eerste. Moet ik hem hier posten of een nieuw topic aanmaken?

Je kan het hier in posten, maar een nieuw topic is beter.

Over je signature, ook al heb ik niet echt verstand van Graphics. Zoals Global al zegt, zijn er niet veel effecten in de signature. Het is een achtergrond met een render ervoor. De kleur van de font vloekt gewoon met de achtergrond, dus dat is niet gekozen. Toch zou ik hier geen onvoldoende voor geven. Er zijn zelden mensen die gelijk een goede signature produceren wanneer ze het voor de eerste keer doen. Hij ziet er netjes en verzorgt uit, dus waarom onvoldoende? Hij is GFX-technisch gezien misschien niet hoogstaand, maar ik vind hem niet lelijk, dus daarom een voldoende.

Geplaatst:

Ik post hem maar hier....

pickachusigcopy.jpg

Ik moet nog allemaal brushes e.d downloaden, weten jullie waar ik die kan downloaden?

Geplaatst:
Ik post hem maar hier....

pickachusigcopy.jpg

Ik moet nog allemaal brushes e.d downloaden, weten jullie waar ik die kan downloaden?

Eingelijk heeft Dutchy wel gelijk. Voor je één van je eerste is het absoluut nog geen onvoldoende waard! Dit past opzich wel leuk bij elkaar. De kleur geel van je render (picachu) komt terug in de bliksem, je front en achtergrond (background).

Brushes kun je hier downloaden: deviantart.com Als de website zich opent kun je in de bovenstaande balk, met erachter ''Search Art'' het woord ''Brushes'' in typen. Waarna er allerlei verschillende brushes verschijnen. Die je simpel aan kunt klikken en kan gaan downloaden. Als je even op Adobe Photoshop Guide naar beneden scrolt kom je vanzelf het onderwerp ''Brushes'' tegen, hier staat a.o. ook uitgelgd hoe je deze in je Photoshop toevoegd.

Geplaatst:

Oké ik heb nu Drie sig's gemaakt. Ik laat ze zien en dan moeten jullie ze alledrie raten e.d en dan de beste uitkiezen.

Sig nummer één:

Teletubbie sig :

Teletubbiesig.jpg

Sig Nummer twee:

Pickachu sig:

pickachusigcopy.jpg

Sig nummer drie:

Spongebob sig:

spongebobsigcopy.jpg

Stemmen maar! :eten:

Geplaatst:
Oké ik heb nu Drie sig's gemaakt. Ik laat ze zien en dan moeten jullie ze alledrie raten e.d en dan de beste uitkiezen.

Dan ga ik voor je Picachu signature. Waarom? Omdat je hier geprobeerd hebt zelf een background (achtergrond) te creëren. Rating heb ik je daarvoor al eerder gegeven ^_^ Ik heb nog een makkelijke tutorial voor je gevonden: Tutorial: Hoe maak je een sig? Het allereerste begin deze is door Froodoo gemaakt, best simpel maar wel een mooi resultaat! Zo leer je meteen om er brushes en bepaalde effecten aan je sig toe te voegen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...