KJF Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Als beste vind ik ook je pickachu signature het beste. Hier heb je al een wat betere achtergrond ( gradient als ik me niet vergis ) En de andere heb je niet zo'n passende teksten. Ook raad ik je aan om meer tutorials te volgen, over het gebruik van filters e.d Download ook is wat fonts, van bijv. daFONT Hier vind je trouwens alle tutorials van gtaforum: Tutorials Wat ook nog een goede tutorial site is: pixel2life ( deze site is wel in het engels ) Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Oké ik heb nu Drie sig's gemaakt. Ik laat ze zien en dan moeten jullie ze alledrie raten e.d en dan de beste uitkiezen. Dan ga ik voor je Picachu signature. Waarom? Omdat je hier geprobeerd hebt zelf een background (achtergrond) te creëren. Rating heb ik je daarvoor al eerder gegeven Ik heb nog een makkelijke tutorial voor je gevonden: Tutorial: Hoe maak je een sig? Het allereerste begin deze is door Froodoo gemaakt, best simpel maar wel een mooi resultaat! Zo leer je meteen om er brushes en bepaalde effecten aan je sig toe te voegen Ik had gisteren een paar brushes gedownload. Maar dan krijg ik allemaal rare effecten zoal een plant ofzo inplaats van dat abstrackt waarmee je je hele achtergron kan doen. Kan je me helpen hiermee? Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik had gisteren een paar brushes gedownload. Maar dan krijg ik allemaal rare effecten zoal een plant ofzo inplaats van dat abstrackt waarmee je je hele achtergron kan doen. Kan je me helpen hiermee? Ik snap niet precies wat je gedaan hebt... Maar als je de tutorial van Froodoo wilt volgen heb je deze brush nodig: Jashin-s-brushes-set. Wil je liever zelf iets creëren, dan moet je gewoon onder search ''Brushes'' invoeren en dan de gewenste brush downloaden. Ik heb dat even voor je gedaan, dus hier kun je een keuze maken: devaintart.com/brushes Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Door die Tutorial van Froodoo kwam ik op deze sig" Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Al stukke beter! Alleen merk ik dat je render wat té wazig is... Dat is wel jammer, hoe heb je die bewerkt? Ben je er met de brush over heen gegaan of heb je cover/full lager gezet? of op overlay gezet? Als je de render ietsjes duidelijk maakt is het al een stuk mooier! Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Al stukke beter! Alleen merk ik dat je render wat té wazig is... Dat is wel jammer, hoe heb je die bewerkt? Ben je er met de brush over heen gegaan of heb je cover/full lager gezet? of op overlay gezet? Als je de render ietsjes duidelijk maakt is het al een stuk mooier! Ik dacht overlayer. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Verder zou ik alleen nog een leuke border toevoegen. Dat doe je zo: *Doe CTRL-A zodat heel je signature geselecteert is. *Ga naar Edit en dan naar Stroke. *Kies een kleur en de hoeveelheid pixles. *Daarmee klaar?? Dan heb je nu een border om je signature. Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Nu met jou raad een andere sig; (de linker is een beetje te licht) Reageren
KJF Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Nu met jou raad een andere sig; (de linker is een beetje te licht) Als ik jouw was, zou ik me ook gaan richten op je text, volg hier ook wat tutorials over Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Inderdaad, die text past er niet bij. Maar deze. Hier hep ik me erg gericht op dat grote gezicht op de achtergrond en de text. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.