Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dat is in command prompt. Daar kom je ook bij als je cmd in Uitvoeren typt. Je moet dat ín het schermpje van Uitvoeren typen, niet in Command Prompt.

Als het dan nog steeds niet werkt kan je het proberen zonder haakjes, of een andere coordinate manager gebruiken (Er zit er eentje in SannyBuilder gebouwd maar dat is een beetje overdreven).

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Ik heb gedaan wat je zei maar hij geeft de zelfde error aan als via cmd.

Mvg Dennis.

Geplaatst:

Zoek het Command Prompt snelkoppeling eens op (Start -> Programma's -> Windows -> ...) en druk dan Rechtsklik -> Uitvoeren als administrator. Voer je wachtwoord in, en probeer het nog eens. Zorg wel dat je al administratorrechten hebt.

Geplaatst:

Ik kan hem niet vinden want na Start --> Alle Programma's loop ik al vast, ik kan windows niet vinden maar ik heb wel vista staat die dan op een andere plek ??

Mvg Dennis.

Geplaatst:

Het zou ergens in het start menu moeten staan, ik heb zelf geen Vista maar je kan toch zoeken naar applicaties in je start menu?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Op de een of andere manier leid die installatie van GMax mij naar de installatie van Fraps.. ben ik de enige die dit heeft? :?

Geplaatst:

als ik camhack installeer en daarna gta san andreas opstart kan ik het niet gebruike kan iemand mij helpen alvast bedankt _O_

• 5 weken later...
Geplaatst:

weer iemand misschien de locatie in de gta mappen waar ik de textures (txd) van de monster truck kan vinden??

greetz ..::jellemuis::..

Geplaatst:
in de file gta3.img

mensen kunnen je bericht ook wel lezen als je in een normaal lettertype typt

okee srry

maar toch dankjewel XD spijt me dat ik dat grote lettertype deed..

ik probeerde maar wat want ik ben hier net nieuw dus wilde ik weten wat het was maar nu weet ik het XD

• 9 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

De link naar de GXT-editor is dood. Hij kan hem niet vinden. maar dit is een werkende link.

Download

Bewerkt: door yellowcake

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...