j0ry Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hee Mij eerst vraag is bij hoeveel procnet ben je klaar met alles missies bij GTA IV Mij tweede vraag is Ik ben nu bij 53,2 procnet maar ik krijg geen nieuwe missies meer xD Grtz Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hee Mij eerst vraag is bij hoeveel procnet ben je klaar met alles missies bij GTA IV Mij tweede vraag is Ik ben nu bij 53,2 procnet maar ik krijg geen nieuwe missies meer xD Grtz Bij 65% ben je klaar met de storyline. Dan moet je wachten tot je gebeld/gesmst wordt! Dus even niet de sleep mode aanzetten, en gewoon wat touren door Liberty! Have fun! Reageren
j0ry Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hee Mij eerst vraag is bij hoeveel procnet ben je klaar met alles missies bij GTA IV Mij tweede vraag is Ik ben nu bij 53,2 procnet maar ik krijg geen nieuwe missies meer xD Grtz Bij 65% ben je klaar met de storyline. Dan moet je wachten tot je gebeld/gesmst wordt! Dus even niet de sleep mode aanzetten, en gewoon wat touren door Liberty! Have fun! Aa ik zal zo ff kijken Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Je hebt de Storyline uitgespeeld bij de 65 %. Ook kun je even in je Mailbox kijken of je nog een missie in een mail hebt. Hiervoor moet je naar het Internet Café TW@. En anders moet je gewoon even wachten totdat je gebeld word of gesmst word. Zolang dit nog niet is gebeurd kun je ondertussen wel zijmissie's doen voor Roman of Little Jacob etc etc. Succes DSgregor Reageren
j0ry Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Oowja trouwens nog 1 vraag Ik krijg steets een sms van roman voor een GAY date met een gast en dat ik naar het internet cafe moet gaan:P. Om een e-mail van die gay te lezen maar k krijg die e-mail nooit:P Bewerkt: 5 juli 2008 door j0ry Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Heb je hem al wel opgezocht op de site? Je moet hem eerst een e-mail gaan sturen, en dan kan je pas terug verwachten. Misschien kan je tussendoor even opslaan, dan ben je weer een aantal uur verder en misschien heb je dan wel een e-mail binnen. Lees anderde missiebeschrijving op WikiGTA even door, misschien zie je dan wat je vergeten hebt om te doen. Hopelijk heb je niet te maken met een bug, want dan zal je opnieuw moeten beginnen. Gelukkig (voor jou) heb ik nog nooit van deze bug gehoord. Reageren
j0ry Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Heb je hem al wel opgezocht op de site? Je moet hem eerst een e-mail gaan sturen, en dan kan je pas terug verwachten. Misschien kan je tussendoor even opslaan, dan ben je weer een aantal uur verder en misschien heb je dan wel een e-mail binnen. Lees anderde missiebeschrijving op WikiGTA even door, misschien zie je dan wat je vergeten hebt om te doen.Hopelijk heb je niet te maken met een bug, want dan zal je opnieuw moeten beginnen. Gelukkig (voor jou) heb ik nog nooit van deze bug gehoord. Ok ik heb nog geen mail gestuurd zal morgen ff kijken en dan post ik het Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Je was toch al klaar met de storyline bij de 60%? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.