Politiehelikopter Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hoi, Op velen sites zie ik dat mensen op de Oahu Raceway rijden en ze zetten foto's en praten erover... Ik ben naar de ingang gereden, en daar staat een blokkade... HOE moet ik erop komen?? Reageren
Rullez Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Rijd een rondje op het hele gebied heen dan kok je vanzelf een ingang tegen . Edit: nog een filmpje . Bewerkt: 5 juli 2008 door Rullez Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Rijd een rondje op het hele gebied heen dan kok je vanzelf een ingang tegen .Edit: nog een filmpje . oké... maar hier op dat filmpje rijdt die saleen gewoon de baan op, en bij mij gaat dat niet... dat vind ik zo raar Reageren
Rullez Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Misschien zijn er eventueel: cheat, mods of trainers voor? Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Geen cheats, ALs je rank Expert hebt, dan kun je op de Ford eiland, niks boeiends. Als je rank Champion bent, krijg je die circuit. Later, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.