Bigstijn Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Onderwerp: Voetbal Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x200 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M. Opmerking: Deleted.. Later kan je wel zien welke . Bewerkt: 25 augustus 2008 door Dizzee
Kloep Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik wil wel, maar ik heb nu nog een battle lopen, die is over 2 dagen afgelopen..
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik denk dat jij niet meer met hem battled dan doe ik het wel over 3 dage
Kloep Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik was de battle helemaal vergeten, als BigStijn nog wilt...?
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Als hij tot het einde vna mijn battle niet reageert wil je dan met mij battle ?
Bigstijn Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Sorry, ik heb dit topic al heel lang niet meer bekeken, dus Kloep ik battle wel tegen jou (De eerste die reageerde). Hier bij mijn inzending:
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Daar kan ik tog niet tegen op Ik maak hem vandaag en lever hem voor het einde van de midaag in Bigstijn: Kloep: Veel succes Bigstijn Vote people Bewerkt: 25 augustus 2008 door Kloep
Jay; Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Bigstijn, een sig met zeer mooie effecten maar zeker niet je mooiste. Ik vind de achtergrondkleur helemaal niet bij de rest van de afbeelding passen en het zou dan ook beter zijn als je een kleur als zwart had gekozen. Desondanks zijn de effecten van hoge kwaliteit en heb je die erg mooi verwerkt. Jammer dat zijn rechterarm door de effecten weggevaagd is, maar heel erg is dat ook weer niet. Op sommige plekken vind ik de render ietwat overbelicht maar ook dat valt best mee. Je hebt verder een kopie van je render verwerkt in je sig maar om eerlijk te zijn valt die niet erg op. Het was beter geweest als je die iets meer naar voren had laten komen. Voor de rest: leuke border + tekst en niets meer op aan te merken. Kloep, als ik deze signature vergelijk met die van je tegenstander is die niet van erg hoge kwaliteit. De render had je beter in kunnen blenden. Bijvoorbeeld met behulp van effecten die Bigstijn heeft gebruikt. Het komt nu ietwat opgeplakt over en dat terwijl hij al best groot is, dat valt toch erg goed op. Desondanks zijn de effecten bij de armen best mooi. In kleur waren ze mooier geweest maar laten we dat maar buiten beschouwing houden. Het ziet er verder erg leeg uit en ook je tekst is niet van de beste kwaliteit. Je bent bij de font iets te ver met de effecten gegaan en uiteraard met een negatief resultaat. Het is dus een leuke signature maar vergeleken met je tegenstander maakt het voor mij niet erg veel kans. Stem: Bigstijn.
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Bigstijn, een sig met zeer mooie effecten maar zeker niet je mooiste. Ik vind de achtergrondkleur helemaal niet bij de rest van de afbeelding passen en het zou dan ook beter zijn als je een kleur als zwart had gekozen. Desondanks zijn de effecten van hoge kwaliteit en heb je die erg mooi verwerkt. Jammer dat zijn rechterarm door de effecten weggevaagd is, maar heel erg is dat ook weer niet. Op sommige plekken vind ik de render ietwat overbelicht maar ook dat valt best mee. Je hebt verder een kopie van je render verwerkt in je sig maar om eerlijk te zijn valt die niet erg op. Het was beter geweest als je die iets meer naar voren had laten komen. Voor de rest: leuke border + tekst en niets meer op aan te merken.Kloep, als ik deze signature vergelijk met die van je tegenstander is die niet van erg hoge kwaliteit. De render had je beter in kunnen blenden. Bijvoorbeeld met behulp van effecten die Bigstijn heeft gebruikt. Het komt nu ietwat opgeplakt over en dat terwijl hij al best groot is, dat valt toch erg goed op. Desondanks zijn de effecten bij de armen best mooi. In kleur waren ze mooier geweest maar laten we dat maar buiten beschouwing houden. Het ziet er verder erg leeg uit en ook je tekst is niet van de beste kwaliteit. Je bent bij de font iets te ver met de effecten gegaan en uiteraard met een negatief resultaat. Het is dus een leuke signature maar vergeleken met je tegenstander maakt het voor mij niet erg veel kans. Stem: Bigstijn. Same here voor Bigstijn
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Bigstijn, een sig met zeer mooie effecten maar zeker niet je mooiste. Ik vind de achtergrondkleur helemaal niet bij de rest van de afbeelding passen en het zou dan ook beter zijn als je een kleur als zwart had gekozen. Desondanks zijn de effecten van hoge kwaliteit en heb je die erg mooi verwerkt. Jammer dat zijn rechterarm door de effecten weggevaagd is, maar heel erg is dat ook weer niet. Op sommige plekken vind ik de render ietwat overbelicht maar ook dat valt best mee. Je hebt verder een kopie van je render verwerkt in je sig maar om eerlijk te zijn valt die niet erg op. Het was beter geweest als je die iets meer naar voren had laten komen. Voor de rest: leuke border + tekst en niets meer op aan te merken.Kloep, als ik deze signature vergelijk met die van je tegenstander is die niet van erg hoge kwaliteit. De render had je beter in kunnen blenden. Bijvoorbeeld met behulp van effecten die Bigstijn heeft gebruikt. Het komt nu ietwat opgeplakt over en dat terwijl hij al best groot is, dat valt toch erg goed op. Desondanks zijn de effecten bij de armen best mooi. In kleur waren ze mooier geweest maar laten we dat maar buiten beschouwing houden. Het ziet er verder erg leeg uit en ook je tekst is niet van de beste kwaliteit. Je bent bij de font iets te ver met de effecten gegaan en uiteraard met een negatief resultaat. Het is dus een leuke signature maar vergeleken met je tegenstander maakt het voor mij niet erg veel kans. Stem: Bigstijn. Same here voor Bigstijn ik volg zamg0d1 en Jay stem:bigstijn
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 noujah, das duidelijk, gefeliciteerd BigStijn Meer stemmen miss?
Dizzee Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Winnaar: Bigstijn, +1 punt Verliezer: Kloep Closed en updated.
Recommended Posts