Bloodz & Cripz member Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Hoi, allemaal. Ik heb een vraag over telefoonnummers. Ik hoor wel eens dat je politie´s en ambulance´s en dat soort spul kunt bellen, maar ik heb het nummer van hun helemaal niet dus weet iemand hoe ik ze kan bellen? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Het is america dus wat dacht je van 911 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Hoi, allemaal.Ik heb een vraag over telefoonnummers. Ik hoor wel eens dat je politie´s en ambulance´s en dat soort spul kunt bellen, maar ik heb het nummer van hun helemaal niet dus weet iemand hoe ik ze kan bellen? Alvast bedankt. Ehhmmm, als je gewoon 911 belt, krijg je de noodlijn eraan, er wordt je dan verzocht om op het gegeven moment één extra cijfer in te toetsen (niet doen voor 't bellen, maar tijdens!!), namelijk: 1 voor Politie 2 voor Ambulance 3 voor Brandweer De brandweer komt alleen bijna altijd na de brand -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 En als je de Politienummer belt dan komt de Politie, maar als iemand in elkaar geslagen wordt ofzo. Dan doen ze hun werk. Als je de Ambulancenummer belt dan komen ze naar je toe als er mensen gewondt zijn dan opereren ze die altijd weer, dat doen ze ook als jij zelf gewond bent! Maar wel tegen een scherp prijsje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vercettiboy Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 zijn er nog zo'n andere diensten? Bv een pizzabezorger als je honger hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 zijn er nog zo'n andere diensten?Bv een pizzabezorger als je honger hebt Voor zover ik weet alleen plaatherkenning van ZiT (948-555-0100), en de cheats :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Misschien moet je hiervoor niet bellel, maar ik hoor wel eens dat je nu met hoeren nog meer kan dus ik dacht ik het een keer proberen en naar een kwartier nog geen enkele hoer gevonden. Moet je voor hoeren bellen of zitten ze niet in het spel? Groeten, B&C member. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Misschien moet je hiervoor niet bellel, maar ik hoor wel eens dat je nu met hoeren nog meer kan dus ik dacht ik het een keer proberen en naar een kwartier nog geen enkele hoer gevonden.Moet je voor hoeren bellen of zitten ze niet in het spel? Groeten, B&C member. Ik persoonlijk vind het leuker/netter om "prostituee" te zeggen, i.p.v. hoer[/font]. Deze aparte mensjes zie je vooral 's avonds langs de straat. Je kunt ze niet bellen, maar als je er een halfnaakt over straat ziet lopen, komt ze of vanzelf naar je toe, of je moet even toeteren, en dan komt ze eraan. Ze zijn wel een leuke inkomstenbron :$ zorg dat je een beurt krijgt, even later stappen ze uit, en dan even afknallen, heerlijk, heb je gelijk je geld + 50-100% terug :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.