PiekeTheCat Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Beste GTAforrumers Ik heb een klein vraagje ik heb een brushes pack gedownload maar nu weet ik niet hoe ik die brushes in fotoshop 7 kan krijgen. Weet iemand dat? Het liefst in NL want ik heb een NL photoshop. Alvast bedankt Grtz PiekeTheCat PS:ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik had geen zin om 23 pagina's af te zoeken Bij de 6de schreeuwde ik het al uit EDIT:Verdomme ik heb het al gevonden,hoe kon ik nu zo stom zijn Bewerkt: 5 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Kijk je zet hem in de map : c:/program files/adobe/photoshop 7.0 / pallets / brushes en dan ga je naar adobe photoshop , eerst druk je op de brush tool dan druk je op deze knop (plaatje) en dan geef je de locatie aan. Reageren
M4X Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Voor dit soort basisvragen kan je terecht in de Adobe Photoshop Guide, daar vind je allerlei handige basis informatie over Photoshop Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hebben jullie mijn edit niet gelezen? En ik plaatsje het een maand geleden. Jongejongejonge Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Wat ben jij een lul en ik probeerde je nog te helpen ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.