Kloep Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe de Attack Log van IPBFree werkt? Er is een heel leuk schema maar ik snap er niks van Kan iemand mij dit kolom voor kolom uitleggen plz? Alvast Bedankt PS, Heb maar ff de IP-adressen weggehaalt en toen was ik tog bezig Bijlage werkt niet met bitmap-afbeelding? Nu hier dan maar Bewerkt: 5 juli 2008 door Kloep Reageren
Gangsta Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Het laat gewoon zien hoeveel members er fout hebben ingelogd, dus als ze een foute wachtwoord intikken. Je ziet dan hun IPadres. Dit is handig als je iemand een poging ziet doen op jou (admin) account. Je weet dan d.m.v. het IP wie dat heeft gedaan. ACP Attack is als iemand een directe poging doet om de ACP (Administrator Control Panel) te hacken. Dus als hij meteen een link op zijn browser intikt als: eenforum.nl/admin.php, en daarna fout inlogt met jou account. Als je zoekt op IPBFree Support Forums, zie je hier een topic over IP Attack Logs: http://ipbfree.com/home/forums/showthread.php?t=10059 Bewerkt: 5 juli 2008 door Gangsta Reageren
Kloep Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ik dacht dat het aanvallen waren op mijn database ofzow Dank je voor de info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.