PiekeTheCat Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Yu GTAforrumers Ik heb een mario signature gemaakt,niet dat ik fan ban van mario maar ik wou eens iets proberen met een felkleurige render. Zelf vind ik de achtergrond niet zo gelukt,maar wat vinden jullie ervan? Rates,comments and tips a.u.b.! Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Niemand?Is ie dan zo lelijk? Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Zal ik hem even raten dan??? Ik vind het totaalplaatje van je sig niet helemaal jevanhet. Ik vind de render mooi met het wazige effect alsof Mario aan het rennen is! Ik vind alleen de achtergrond niet helemaal passen in het "mario theme", maar dat is persoonlijk. Wat je volgende keer misschien kan doen is de tekst "Made bij PikeTheCat" kleiner maken of zelfs geheel weglaten. Het totaalbeeld vind ik wel redelijk Cijfer: 7 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Je render is idd wel mooi zoals tommatje al zei, de tekst "Made by PiekeTheCat" Vind ik echt niet passen bij je sig. Als je een ander lettertype, en kleur neemt zal het wel wat mooier zijn als je expres de tekst in je sig wilt hebben. De wazigheid achter Mario die rent is wel mooi maar de achtergrond ook niet echt zo. Daarom krijg je alsnog een dikker 6.7! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.