Jump to content

forum dood/?>??

THUNDER

Recommended Posts

hey mensen ik heb de laatste tijd het gevoel dat het forum tja dood gaat ik zie hier nu alleen maar topics over kleine probleempjes die door mensen worden gemaakt die alleen een acaunt aan hebben gemaakt voor dat probleem dus mijn vraag is gaat het forum dood????? :(:( want toen gta san andreas net uit was had ik een veel leuker gevoel dan nu ik vond het toen gezellig maar nu lijkt het of die dood gaat.

mvg gta sa player

p.s sorry als die verkeerd staat

Bewerkt: door gta sa player
Delen op andere websites

hey mensen ik heb de laatste tijd het gevoel dat het forum tja dood gaat ik zie hier nu alleen maar topics over kleine probleempjes die door mensen worden gemaakt die alleen een acaunt aan hebben gemaakt voor dat probleem dus mijn vraag is gaat het forum dood????? :(:( want toen gta san andreas net uit was had ik een veel leuker gevoel dan nu ik vond het toen gezellig maar nu lijkt het of die dood gaat.

mvg gta sa player

p.s sorry als die verkeerd staat

ja vind ik ook maar ja dat het hier saai is ik denk da de mensen op ps2 op gta sa ziten te speelen. maar ja als ge ff nie op het forum komt en daar na wel dan zijn er een hele hoop topicjes bij zene. :D

Delen op andere websites

het forum gaat nog lang niet dood hoor

het is hier reuze gezellig

veel melden er aan en zetten en topic neer van: minigun waar licht ie.

terwijl wij al 5 topics hebben gezien van minigun.

toen san andreas uit was zijn er veel meer mensen bijgekomen

dus ook meer topics.

ik las hier ergens dat door san andreas het gtaforum.nl heel populair is geworden. dus dit forum zal verlopig niet dood gaan !!

Delen op andere websites

Natuurlijk gaat het forum niet dood.

Het forum groeit alleen maar met de dag.

En ik vind het echt niet saai hoor.

En binnenkort komt GTA voor de PSP uit en dan groeit het nog meer.

Bewerkt: door Mazzeltje
Delen op andere websites

Er zijn bovendien ook nog meer subfora dan de GTA SAfora. Ik stel voor dat iedereen die het in het GTA SA wat stiller zien worden daar ook 's een kijkje nemen (en posten natuurlijk! ^_^ ).

idd

het leven draait niet alleen om Gta San andreas, er zijn nog genoeg fora die het gezellig maken hier B) dus neem de tijd het forum gaat niet dood :lol:

het word alleen maar beter :)

Delen op andere websites

Het is de laaste tijd in de SA forums wel een behoorlijk stuk rustiger, dat is mij ook al opgevallen.. maar zo gek is dat nou toch ook weer niet. Alles is inmiddels al besproken, en als er geen nieuwe dingen meer zijn komen er ook geen nieuwe topics meer ( behalve dubbele <_< ). Maar dood zal dit forum nooit gaan, er zijn toch een groot aantal 'vaste klanten' hier op het forum en zolang die blijven zal het altijd gezellig blijven hier. En zoals Lantyz al zei, er zijn nog meer rubrieken dan deze toch?

Delen op andere websites

Dit forum dood...

Haha nee, laat me niet lachen.

We hebben vandaag nog de 100000'e ( iig veel ) post gehaald, dus dood zou ik niet zeggen. Mischien hebben ze geen zin om een reactie te geven. Heb ik ook in het SanAndreas gedeelte, zit liever bij de eerste 4 forum-delen.

Delen op andere websites

Kom eens in het onzin forum daar zijn nog behoorlijk veel activiteiten gaande en daar wordt er elke dag veel geposts, je kunt er bijna de gekste dingen vinden en heel veel onderwerpen, van games tot nieuws/actualiteiten tot auto's, muziek en sport.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...