Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe moet ik de limosine en auto doen ontploffen
Je bent lekker lang van stof .. maar voertuigen kan je opblazen op verschillende manieren, met wapens gaat dit het snelst, van vuist tot dildo, van honkbalknuppel tot minigun, kies maar een wapen.
wat is een drive-by
Dat je vanuit een voertuig ergens anders (vaak een ander voertuig) op schiet. Met een motor kan je zowel vooruit als naar links en rechts schieten, met een auto alleen links en rechts. Voorwaarde is wel dat je een Tec-9, Micro SMG of SMG moet hebben. Voor links en rechts schieten moet je wel eerst vanaf je voertuig naar links of rechts kijken. Drive-by's kan je ook uitvoeren met een paar homies in je auto en dan rivaliserende gangmembers opzoeken, of met een wanted level op de politie. ^_^
Geplaatst: (bewerkt)

Als je een auto moet laten ontploffen, kun je ook richten op de benzinetank.

Dat is dat kleine met zwart omlijnde vierkantje, als je daarop schiet ontploft de auto meteen.

Bij motoren kan dit overigens ook, dan moet je op het rondje boven op de motor richten.

Je moet dan wel genoeg afstand nemen.

Bewerkt: door ysohnul
Geplaatst:

ik heb die missie net achter de rug .

gwn blijven schieten op die jeep en hij ontploft en de limosine

moest ik lang achtervolgen en na een tijdje kwam ik op een weg met aan de rechterkant

een klif en water .

ik heb hem erin kunnen rammen .

dan krijg je een telefoontje van jizzie waarin hij zegt dat je de "pimpmobile" mag houden

of dumpen of wat dan ook .

en dan is t mission passed .

greetzz

Geplaatst:

Die zwarte wagen kun je best makkelijk opblazen door uit het raam te schieten (drive-by). De Limousine moet gewoon blijven achtervolgen, en als je naast hem komt: SCHIETEN. Hij rijdt snel, dus zorg ervoor dat je bij hem in de buurt blijft.

Geplaatst:

Mij lukt het wel maar ik wordt gek van die vent.

Die zegt de hele tijd: The lord will save us dear!

Geplaatst:
Mij lukt het wel maar ik wordt gek van die vent. Die zegt de hele tijd: The lord will save us dear!
Ook deze missie zit weer vol seksistische grapjes .. in die stretch zit een priester en je hoort hem duidelijk roepen "Watch those teeth dear!" En als je mazzel hebt dan rijdt hij zichzelf te pletter tegen dat ijzeren monument op dat pleintje. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...