Jopper47 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik had een vraagje, wanneer ik met GTA SA de cheat ''Baguvix'' gebruik hoor ik oneindig veel gezondheid te hebben. Dat klopt ook wel want kogels van geweren hebben geen effect op me! Maar ik vind het wel vreemd dat de kogels van de politiehelicopter wel schade aanbrengen! Kan ik dit misschien in een bestand veranderen? Greetz Jopper47 Bewerkt: 5 juli 2008 door Jopper47 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Nee, er zijn nog een aantal manieren om toch nog dood te gaan, ondanks die cheat: kogels van politehelikopters en politieboten ontploffingen van een grote hoogte vallen aanrijding door andere voertuigen (gaat niet zo snel) Alleen kogels uit gewone wapens kunnen je dan geen schade brengen, alleen aan je kogelvrije vest (armor). Bewerkt: 5 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Jopper47 Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Vreemd, aangezien die cheat bedoelt is om je oneindig levenspunten te geven. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hier kwam ik vandaag ook al achter. Waarom heeft R* hier nou geen Cheat voor gemaakt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Vreemd, aangezien die cheat bedoelt is om je oneindig levenspunten te geven.Zo is het spel, voor klachten moet je maar contact opnemen met Rockstar. En als je dat wilt veranderen moet je je spel modificeren, meer informatie daarover moet je maar in >dit subforum< vragen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Je zou een trainer kunnen downloaden dat je echt overal tegen kan, je zou één van >>>deze<<< trainers kunnen downloaden. In trainers heb je vaak meer mogelijkheden dan met cheats, succes! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Je zou een trainer kunnen downloaden dat je echt overal tegen kan, je zou één van >>>deze<<< trainers kunnen downloaden. In trainers heb je vaak meer mogelijkheden dan met cheats, succes! Of de N00bmode kan ook maar ik denk niet dat hij opnieuw wil beginnen hiervoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.