Jump to content

Helikopters opslaan hoe?


Sjorszzz

Recommended Posts

Zoals we allemaal wel inmiddels weten dat er niet veel mogelijkheden zijn als in Sa om voertuigen op te slaan vroeg ik me af of iemand misschien een manier weet om helikopters op te slaan.........???

En is er ook een manier om boten te kunnen opslaan?

Ik wil graag een Police Maverick hebben en dat kost veel moeite om die te krijgen en om hem niet steeds opnieuw te hoeven halen wil ik hem ergens kunnen opslaan.

En het zelfde bij die politie boot.

Dus kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Boten kun je sowieso niet opslaan, een helicopter gaat wel. Je moet dan zorgen dat je deze binnen de gele lijnen voor je savehouse landt/parkeert. Op youtube zijn daar wat filmpjes over te vinden. Tik maar eens "save helicopter + gta IV" in op youtube en je kunt zien hoe je het moet doen.

Ook zijn er elders op deze site wel handleidingen te vinden denk ik. Heb er wel al iets over gelezen.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mogelijk, het gaat als volgt: Je steelt een Helikopter (Maverick), vervolgens vlieg je naar je Savehouse en land de Helikopter op de weg vóór jou Saveplaats. Nu kun je met een auto de Helikopter in het vak proberen te schuiven. Deze optie had ik laatst op Youtube.com gezien alleen weet ik de naam niet meer van het filmpje.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het dan niet mogelijk zijn om een boot op een aanhanger of vrachtwagen te rijden zodat je hem dan kan saven met boot en al?

heb jij wel is aanhangers gezien in gta IV

Ja, maar geen flatbeds, alleen bakwagens. Dus dat idee wordt hem niet, helaas! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens kan je ook gewoon simpelweg in het vak landen hoor, al zovaak gedaan, alleen ff oppassen voor de palen enz, maar t kan makkelijk, hoef je ook niet een half uur zitten te dauwen met een auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...