irani Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hallo, ik was bezig met MapEditor, ik maakte een wijziging. Na de wijziging doet gta het niet meer. hij loopt vast bij het laden. Alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 In SA-mp kun je geen modificaties draaien, vanzelfsprekend ook: jij loopt in een gebouw wat er in de map van de andere speler niet staat. Zou niet kunnen. Vandaar dat SA-mp modificaties blokkeert, verwijderen is dus de enige oplossing. Extra: .dff/.txd en 'main.scm'-modificaties mogen wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 In SA-mp kun je geen modificaties draaien, vanzelfsprekend ook: jij loopt in een gebouw wat er in de map van de andere speler niet staat. Zou niet kunnen. Vandaar dat SA-mp modificaties blokkeert, verwijderen is dus de enige oplossing.Extra: .dff/.txd en 'main.scm'-modificaties mogen wel. Het kan aan mij liggen, hoor. Maar waar concludeer jij het uit dat het over SA-MP gaat? Misschien heb je via PM contact erover gehad, maar dan is het wel handig als je dat ook in je post vermeld voor anderen. Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kijk in ieder geval of je V2 of V1.1 van GTA San Andreas hebt. In dat geval moet je deze patch gebruiken. Je kunt controleren welke versie je hebt door het spel op te starten en rechtsonder in het hoofdmenu te kijken. Zie je daar niets staan, hoef je de patch niet te gebruiken. Staat er V2 of V1.1, gebruik dan de patch. Kijk ook eens deze tutorial door (gebruik van MEd), voor het geval je dat nog niet gedaan had: hier wordt uitgelegd hoe MEd werkt en hoe je het moet gebruiken. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 De versie die je hebt maakt niks uit. Je edit de map van SA, het is geen mod. Daar kan het dus niet aan liggen. Aan de starter: Heb je een gebouw verwijdert? Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Maar ja, ook altijd wel handig om dan daarvoor nog wel een backup te maken he, als het dan niet werkt kan je het makkelijk ''undo-en'' en hoef je niet het HELE spel opnieuw te instaleren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.