moneyman Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 ze zeggen dat je de zero missies niet hoeft te doen maar ik zit in san fiero en heb alle missie gedaan moet alleen de laatste van zero nog mijn vraag is hoe pak je dingen op met je magneet of als ik de missie over wil slaan hoe ik wat ik dan moet doen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) 1) Vrij simpel, begeef je boven het voorwerp dat je wilt oppakken. Vervolgens zul je wat moeten dalen tot de magneet er precies op zit. Deze zal dan vanzelf er aan gaan hangen. Het is een vrij lastige missie. Als het niet wilt lukken kun je nog op deze pagina kijken. 2) De missies hoef je inderdaad niet te doen voor de Storyline. Natuurlijk zijn ze wel nodig als je gaat voor de 100%. Na de missie 'Yay-ka-boom-boom' zulen de bruggen naar Las Venturas open gaan. Behalve de missies van Zero hoef je de 'Wang cars' missie ook niet te doen. Voor het geval je de zijmissies open wilt laten staan. Dan kan ik je garanderen dat je de Heist missies ook niet hoefd te doen. Bewerkt: 5 juli 2008 door GTA-fan2 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hier ook nog wat tips: Word niet zenuwachtig uiteraad. Als je een bom laat vallen op een tank vlieg een beetje omhoog zodat jij geen schade krijgt. Volg gewoon de instructies en blijf rustig. Dan komt alles goed. Reageren
moneyman Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 bedankt maar ik hab alle missie gedaan die ik kan doen ik krijg geen nieuwe missies meer en de bruggen zijn niet open? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Dan moet je waarschijnlijk nog een telefoontje krijgen waarna je weer missies kan doen. Ik bedoel niet de telefoontjes van Cesar Vialpando voor geld- en drugdtransporten. Je kan geen telefoontje krijgen in een interieur of als je in/op een voertuig zit. Dus wacht gewoon op straat of stap in en uit een voertuig als er geen telefoon komt. Wat is de laatste missie die je wel hebt voltooid? Kijk ook even naar >dit missieoverzicht< op wikigta. Bewerkt: 5 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
moneyman Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 de laatste missie die ik heb gehad is The Da Nang Thang toen ik die missie voltooide kreeg ik wel een telefoontje van ceasar dat we ergens af moesten spreken waar weet ik niet Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 de laatste missie die ik heb gehad is The Da Nang Thang toen ik die missie voltooide kreeg ik wel een telefoontje van ceasar dat we ergens af moesten spreken waar weet ik nietDan heb je waarschijnlijk een missie-marker in Esplanade North, vlakbij Otto's Auto's voor de missie Pier 69. Kijk goed op de ingame plattegrond of op je radar linksonder. Reageren
moneyman Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 bedankt voor je hulp ik ben dom ik dacht dat dat roode ding op de kaart zo'n ding was dat je in een heiskraan (hoe je dat ook mag schrijgen ) kon maar dat was je missie pier 69 Reageren
TychoN Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hey, Ik zit ook met een probleem bij deze missie. Als ik mijn heli boven een plank of barrel laat zakken, gaat hij er gewoon dwars door heen. De magneet pakt hem niet. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb geen cheats gebruikt. Grtz, Tychon Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Gebruik de knop om de magneet te bedienen. Maar dat staat ook op je scherm. lees de informatie op je scherm als je die missie doet. Deze info kan je terugvinden in het menu onder 'Brief'. Succes Reageren
TychoN Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Gebruik de knop om de magneet te bedienen. Maar dat staat ook op je scherm. lees de informatie op je scherm als je die missie doet. Deze info kan je terugvinden in het menu onder 'Brief'. Succes Ik speel het spel op de computer, en er staat niet bij hoe je de magneet moet bedienen. iig thx for the reply Grtz, Tychon Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Gezien het feit het rondje/cirkeltje meestal op de PC de Ctrl of LMB (linker muisknop) is, denk ik dat je die eens moet proberen. Succes met New Model Army. Reageren
TychoN Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Gezien het feit het rondje/cirkeltje meestal op de PC de Ctrl of LMB (linker muisknop) is, denk ik dat je die eens moet proberen. Succes met New Model Army. ik heb alle knoppen al geprobeerd op me toetsenbord. Ik snap ook niet waarom hij het niet doet. Heb het nu 3 keer geprobeerd maar de magneet gaat niet omlaag. Ik heb hier ook nooit eerder last van gehad met San Andreas bij deze missie. Iemand enig idee of ik dit kan fixen? thx for the reacties Bewerkt: 20 juli 2008 door TychoN Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 De magneet kan ook niet omlaag (of omhoog), je kan alleen de magneet in- en uitschakelen. Hier merk je alleen wat van als je boven een bom, plank of ton hangt. Reageren
TychoN Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Jah dat bedoel ik, maar als ik boven een object ga hangen, en ik druk ctrl of wat in doet hij niks. hij gaat bijna dwars door het object heen. zal nog wel is wat dingen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.